دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 عوامل موثر بر رضایت گردشگران چینی از تسهیلات اقامتی

1.1.1.1             درجه بندی براساس الماس

درجه بندی بر اساس الماس با در نظر داشتن شرایط ذکر گردیده در زمان بازرسی انجام می شود. تمام ویژگی های فیزیکی و کیفیت خدمت مورد توجه قرار می گیرد.

یک الماس: تمام ویژگی های لازم را دارد (انواع عملیات، امنیت، خانه داری و نگه داری، مبلمان، اثاثیه و امکانات).

دو الماس: علاوه بر تمام ویژگی های یک الماس، کیفیت مبلمان و دکوراسیون اتاق ها بهبود یافته می باشد.

سه الماس: هتل هایی که دارای امکانات سطح بالا و خدمات و تسهیلات سطح بالایی می باشد.

چهار الماس: هتل هایی که به جزئیات توجه می کنند.

پنج الماس: خدمات آن ها انتظارات سطح بالا و عالی را برآورده می سازد.

1.1.1.2             درجه بندی ستاره

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

درجه بندی یک ستاره: تاسیسات اقامتی تمیز و راحت هستند اما لوکس نمی باشند. حداقل خدمات را دارند، ممکن می باشد فرانت آفیس، خدمات تلفن و خانه داری و شاید رستوران 24 ساعته نداشته باشد.

دو ستاره: تاسیسات اقامتی کمی بهتر از یک ستاره و ممکن می باشد کیفیت مبلمان آن بهتر، اتاق ها بزرگتر، رستوران، تلویزیون در اتاق مهمان، خدمات تلفن و تسهیلات تفریحی مانند استخر شنا داشته باشند. لوکس نیستند اما راحت و تمیز می باشند.

سه ستاره: تاسیساتی که تمام خدمات هتل های یک یا دو ستاره را دارند و آن ها را گسترش داده اند. در نتیجه در یک یا چند مورد آن خدمات برجسته تری دارند.

چهار ستاره: هتل هایی که دارای اتاق هایی بزرگتر از حد متوسط اند، مبلمان آن کیفیت بالایی دارد، کارکنان آن آموزش دیده، با ادب و علاقه مند به برطرف کردن نیازهای مهمان هستند. شکایات مهمانان کم می باشد، اقامت در یک هتل چهار ستاره با یک تجربه خاطره انگیز باشد.

پنج ستاره: تسهیلات این هتل ها در آمریکا به عنوان بهترین تسهیلات شناخته می گردد. یک رستوران فوق العاده دارند. خدمات خانه داری دوبار در روز انجام می گردد. لابی راحت و زیبا و جذابی دارند. عامل کلیدی این هتل ها این می باشد که مهمان خود را به عنوان شخصی[1] مهم احساس کند (Stattus, 2006).

1.1.1.3             طبقه بندی مراکز اقامتی در ایران

در ایران نیز اقامتگاه ها بر اساس آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل و درجه بندی و نرخ گذاری تاسیسات ایرانگردی و جهانگردی و نظارت بر مصوبه 13/2/1368 تقسیم بندی می شوند. در فصل اول این آیین نامه آغاز تاسیسات ایرانگردی و جهانگردی تعریف شده و سپس انواع آن را  تبیین داده می باشد که به قرار زیر می باشد: (زمانی فراهانی, 1379, ص. 169)

[1] Very Important Person(VIP)

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

1.1.1                        

  • آیا گردشگران چینی از کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان هتل راضی هستند؟
  • آیا گردشگران چینی از سطح خدمات غذا و نوشیدنی هتل راضی هستند؟
  • آیا گردشگران چینی از سطح خدمات داخل اتاق هتل راضی هستند؟
  • آیا گردشگران چینی از سطح قیمت هتل راضی هستند؟
  • آیا گردشگران چینی از جایگاه هتل راضی هستند؟
  • آیا گردشگران چینی از سطح تسهیلات و خدمات عمومی هتل راضی هستند؟
  • آیا گردشگران چینی از سطح امنیت هتل راضی هستند؟

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : عوامل موثر بر رضایت گردشگران چینی از تسهیلات اقامتی  با فرمت ورد