بررسی سوالات حد کنکور

 

 

اگرچه جامعه ریاضیات مدتهاست که مفهوم حد را به عنوان پایه مدرن پذیرفته اند حساب ، مفهوم حد در آموزش حسابداری در مقطع کارشناسی به حاشیه رانده شده است. کتابهای درسی دارند کمی به جنبه های اساسی آن توجه کردند. رابطه و معلمان با عجله با این موضوع برخورد می کنند و منتظر رفتن به موضوعات بعدی نیست. سوالات حد کنکور برای رشته های غیر ریاضی ، فقدان درک مفهوم حد ممکن است یک مشکل جدی برای مطالعه آنها در مورد ریاضیات بیشتر نباشد دوره های آموزشی؛ برای گرایش های ریاضیات ، این یک مسئله مهم است. درک دانش آموزان از حساب توانایی آنها در مطالعه دوره های پیشرفته تجزیه و تحلیل (مانند عملکرد متغیر واقعی ، واقعی) را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد تجزیه و تحلیل ، تجزیه و تحلیل عملکرد و تئوری اندازه گیری) زیرا این دوره ها همه به حساب نیاز دارند پیش نیاز. منابع بسیاری وجود دارند که به مشکلات آموزش و یادگیری این مفهوم کمک می کنند. با این وجود ، آموزش مفهوم حد با موفقیت موفقیت آمیز نیست اگر از استراتژی ها و ابزارهای مناسب استفاده کنیم ، کار غیرقابل دستیابی است.

در این مقاله با سوالات حد کنکور، من استراتژی تعارض مفهومی را تحلیل می کنم برای آموزش مفهوم حد با کمک یک ماشین حساب رسم نمودار آنلاین. من روی استفاده از ایده تعارض مفهومی به مفهوم حد در شرایطی که x به بی نهایت نزدیک می شود. این استراتژی می تواند وقتی x به یک عدد ثابت نزدیک می شود ، به راحتی به حد توالی ها و محدودیت یک تابع اعمال می شود. ایده تعارض مفهومی را می توان به سایر موارد در حساب ، مانند آموزش مفاهیم استمرار و مشتق. در توصیف غیررسمی محدودیت از عباراتی مانند  “نزدیکتر و نزدیکتر” و “واقعاً بسیار کوچک” استفاده شده است. که در در پایان ما واقعاً نمی دانیم که معنی آنها چیست ، اگرچه نشان دهنده هستند. خوشبختانه یک مورد خوب وجود دارد، یعنی موضوعی که ابهام دارد و می تواند برای حل و فصل هرگونه اختلاف در مورد این مسئله استفاده شود که حد برابر با عدد L است یا نه.

در اینجا اصل سوالات حد کنکور وجود دارد. هضم مدتی طول می کشد ،  بنابراین یک بار آن را بخوانید ، به نمونه ها نگاه کنید ، چند تمرین انجام دهید ، دوباره مقاله را بخوانید. به بخشهای بعدی بروید. در طول ترم به این بخش برگردید و دوباره آن را بخوانید. گرچه جامعه ریاضیات مدتهاست که مفهوم حد را به عنوان پایه مدرن پذیرفته اند حساب ، مفهوم حد در آموزش حسابداری در دوره کارشناسی به حاشیه رانده شده است. در این مقاله ، من استراتژی تعارض مفهومی را برای آموزش مفهوم حد با کمک یک ابزار آنلاین تجزیه و تحلیل کنید ماشین حساب نمودار من همچنین نمونه هایی از نحوه استفاده از استراتژی تعارض مفهومی را ارائه می دهم. این نمودار ماشین حساب رویکرد تعاملی ، پویا و ترغیب کننده حد آموزش را فراهم می کند. من روی استفاده از ایده تعارض مفهومی به مفهوم حد در شرایطی که x به بی نهایت نزدیک می شود. این استراتژی می تواند وقتی x به یک عدد ثابت نزدیک می شود ، به حد یک تابع اعمال می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *