نمودار شماره ۴-۵) نمایشدهنده سنوات خدمت کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی
نمودار شماره ۴-۶) نمایشدهندهی فراوانی دفاتر خدمات مسافرتی ما با مشتریان کلیدی خود، روی شخصیسازی خدمات
نمودار شماره ۴-۷) نمایشدهندهی فراوانی آژانس مسافرتی ما خدمات خاصی را برای مشتریان کلیدی
نمودار شماره ۴-۸) نمایشدهندهی فراوانی میزان تلاش آژانس مسافرتی ما در جهت پیدا کردن نیازهای مشتریان کلیدی
نمودار شماره ۴-۹) نمایشدهندهی فراوانی بازاریابی و فروش جداگانه برای هر بخش
نمودار شماره ۴-۱۰) نمایشدهنده فراوانی وجود کارشناسان لازم
نمودار شماره ۴-۱۱) نمایشدهندهی فراوانی میزان ارزش چرخه عمر مشتری
نمودار شماره ۴-۱۲) نمایشدهندهی فراوانی برنامه های آموزشی مناسب برای کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی
نمودار شماره ۴-۱۳) نمایشدهندهی فراوانی اهداف تجاری روشن برای بدست آوردن مشتری وحفظ آن
نمودار شماره ۴-۱۴) نمایشدهندهی فراوانی اهداف تجاری روشن برای افزایش فروش به مشتریان کنونی ودیگر مشتریان
نمودار شماره ۴-۱۵) نمایشدهندهی فراوانی اهداف تجاری روشن برای افزایش فروش به مشتریان کنونی ودیگر مشتریان
نمودار شماره ۴-۱۶) نمایشدهندهی فراوانی ارزیابی عملکرد کارکنان و ارایه پاداش بر مبنای ارایه خدمات موفقیت آمیز به مشتریان
نمودار شماره ۴-۱۷) نمایشدهندهی فراوانی میزان طراحی ساختار سازمانی بر حسب نوع مشتری، مشخص نمودن segmeate های مشتری و واحدتحقیقات
نمودار شمار ۴-۱۸) نمایشدهندهی میزان بازاریابی و فروش جداگانه برای هر بخش
نمودار شماره ۴-۱۹) نمایشدهندهی فراوانی میزان ارایه خدمات در زمان تعیین شده
نمودار شماره ۴-۲۰) نمایشدهندهی فراوانی میزان داشتن دانش کافی توسط کارکنان
نمودار شماره ۴-۲۱) نمایشدهندهی فراوانی میزان سنجش رضایت مشتریان
نمودار شماره ۴-۲۲) نمایش دهندهی فراوانی میزان اتکا به دانش خود از مشتریان نمودار
نمودار شماره ۴-۲۳) نمایشدهندهی فراوانی ایجاد ارتباط دوطرفه بین آژانس ومشتریان
نمودار شماره ۴-۲۴) نمایشدهندهی فراوانی ارایه سریع خدمات
نمودار شماره ۴-۲۵) نمایشدهندهی فراوانی وجود کارکنان مناسب
نمودار شماره ۴-۲۶) توزیع فراوانی استفاده از شبکه های محلی، ملی بینالمللی
نمودار شماره ۴-۲۷) نمایشدهندهی فراوانی وجود نرم افزارمناسب
نمودار شماره ۴-۲۸) نمایشدهندهی فراوانی سختافزارهای مناسب
نمودار شماره ۴-۲۹) نمایشدهندهی فراوانی در دسترس بودن اطلاعات مشتری
نمودار شماره ۴-۳۰) نمایشدهندهی فراوانی وجود یک پایگاه جامع اطلاعات مشتریان
۷۰
۷۱
۷۲
۷۳
۷۴
۷۵
۷۶
۷۷
۷۸
۷۹
برای دانلود فایل متن کامل پایان نامه به سایت 40y.ir مراجعه نمایید. |