نکاتی در مورد فرود یک شغل رسانه اجتماعی

آیا به دنبال دنبال کردن حرفه بازاریابی دیجیتال هستید؟ آیا شما عاشق رسانه های اجتماعی هستید و می خواهید بدانید که چگونه می توانید برای انجام این کار پول دریافت کنید؟

دیجیتال

در اینجا نکاتی برای تقویت مشخصات و استراتژی رسانه های اجتماعی برای افزایش شانس خود برای فرود در نقش ایده آل شما آورده شده است.

یک طاقچه پیدا کنید

خوب ، بنابراین شما می خواهید یک متخصص رسانه های اجتماعی باشید – این می تواند اشکال مختلفی به خود بگیرد. چه نوع رسانه های اجتماعی را دوست دارید؟ تو چه عالی؟ آیا می خواهید فیلم بسازید؟ آیا مهارت طراحی دارید؟ رسانه های اجتماعی چنین زمینه گسترده ای است که می تواند با بسیاری از برنامه ها و زوایای بازاریابی دیجیتال همراه باشد – چگونه می خواهید خود را از این امر جدا کنید؟

اگر می خواهید خود را بچرخانید ، ایده خوبی است که در یک سکوی که واقعاً به آن علاقه دارید و انگیزه لازم برای آموزش بیشتر را دارید ، وارد شوید. عکاسی را دوست دارید؟ با اینستاگرام بروید. آیا شما یک وبلاگ نویس غذا هستید؟ دستور العمل ها در Pinterest بسیار زیاد است ، بنابراین ممکن است بخواهید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. بازاریابی عاشقانه؟ پیش بینی می شود آگهی های فیس بوک یکی از موثرترین راه های بازاریابی در بسیاری از صنایع باشد.

وقتی تصمیم دارید از کدام بستر استفاده کنید ، فقط یک تصمیم تصادفی اتخاذ نکنید ، برخی تحقیقات را انجام دهید! وقتی تحقیق می کنید ، نه تنها می توانید بدانید که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی محبوب ترین و اجرایی ترین هستند – همچنین می توانید داده هایی را که می یابید جمع آوری کرده و در مورد آنها بحث کنید به گونه ای که بتوانید اقتدار ایجاد کنید و آن دانش را نشان دهید. مشتری یا کارفرمای

از برند خود باشید

تصمیم گیری در مورد طاقچه یک چیز است ، و پس از آن ، ایده خوبی برای توسعه یک مارک شخصی است. اگر تازه کار را شروع کردید ، این مسئله مهم است زیرا به شما کمک می کند تا فراتر از شغل بعدی خود باشید ، و به خوبی در حرفه خود شناخته شوید. همچنین اگر می خواهید در برنامه های مالی آزاد تصمیم بگیرید ، بسیار ضروری است.

بنابراین شروع به ساخت یک مارک شخصی می کنید؟ ممکن است قبلاً یکی داشته باشید و آن را نمی دانید. به این فکر کنید که در مورد انواع چیزهایی که می خواهید در مورد آنها بلاگ کنید ، تصور اینکه عکسهای شما به دنیا ارائه می دهند ، فکر می کنید. حتی در مورد رنگ ها و طرح های مورد علاقه خود فکر کنید. انجام کاری مانند ایجاد یک آرم برای نمایش در تمام کانال های شما یک روش عالی برای ایجاد تمایز هنگام ایستادگی در حوزه شما است.

شخصی و حرفه ای چیزی را انتخاب کنید که از آن برجسته باشد و از آنجا بروید – هرچه مخاطبان شما خلاق تر باشند ، عجیب تر شما باید باشید. چیزی را انتخاب کنید که احساس خوبی در مورد آن داشته باشید ، این نشان دهنده طاقچه شماست و برای کارفرمایان بالقوه جذاب به نظر می رسد. پیدا کردن یک مارک شخصی در مورد به اشتراک گذاشتن داستان شخصی شماست ، بنابراین با آن لذت ببرید و به یاد داشته باشید که احتمالاً سفر کمی خواهد بود ، بنابراین لازم نیست یکباره در مورد همه تصمیم بگیرید.

آن را حرفه ای نگه دارید

اگر به طور جدی به دنبال کار هستید ، نمی خواهید ریسک کنید که کارفرمایان احتمالی مهمانی مهمانی شب گذشته را در اینستاگرام ببینید یا حتی در یک سناریوی نامعلوم برچسب بزنید. حتی اگر ممکن است کار زیادی به نظر برسد ، ایده خوبی است که مشخصات شخصی خود را “تمیز” و حرفه ای نگه دارید و یا یک مورد کاملاً جدید را برای اهداف حرفه ای بسازید. همچنین سعی کنید از پست های تند و زننده یا زیاد اظهار نظر خودداری کنید و آنها را در برند نگه دارید.

همه سیستم عامل های شما باید حرفه ای و با اعتماد به نفس به نظر برسند (و بله ، حتی برنامه ای برای آن وجود دارد – آن را PhotoFeeler می نامند). داشتن یک عکس حرفه ای مهم است ، اما اگر توانایی آن را ندارید ، فقط ببینید یک دوست در ازای شما برخی از مشکلات عادی را از شما می گیرد – بازاریابی رسانه های اجتماعی!

مشکلات

استخدام کنندگان و مراجعه کنندگان

استخدام

استفاده از رسانه های اجتماعی برای یافتن هم استخدام کننده و هم برای مراجعه به افراد راهی مناسب برای یافتن جایگاه های باز ، گفتگوهای جالب و به طور کلی خود را شناخته است. به عنوان مثال ، اگر تعداد انگشت شماری از شرکتهای جذاب را پیدا کردید که علاقه مندید فقط در Twitter کار کنند ، می توانید با اشتراک گذاری مجدد مقاله و موارد مشابه از آنها ، زیر بینی آنها قرار بگیرید.

وقتی به دنبال یافتن شغل در رسانه های اجتماعی هستید ، می توانید نام کارگر شغلی را باریک کنید و مستقیماً با آنها ارتباط برقرار کنید ، خواه مدیر استخدام کننده باشد یا استخدام کننده. نگاهی به برخی از شرکتهای مورد علاقه خود بیندازید و کارهای حرفه ای خود را دنبال کنید – شما هرگز نمی دانید چه چیزی در خوراک توییتر شما ظاهر می شود.

شبکه

مشاغل در بازاریابی دیجیتال می تواند کمی جدا باشد ، به خصوص اگر شما از راه دور آزاد کار کنید یا کار کنید. به همین دلیل بسیار مهم است که از هر فرصتی که می توانید برای دیدار با دیگران در زمینه خود استفاده کنید ، استفاده کنید. مطمئناً ، یادگیری به تنهایی ممکن است هنگامی که جهان را در نوک انگشتان خود قرار داده اید ، اما هیچ چیز کاملاً تجربه نزدیک شدن و شخصی شدن با دیگران با متخصصان حوزه شما را نشان نمی دهد.

دریغ نکنید که به دنبال جستجوی ملاقات های محلی در زمینه منطقه خود باشید. و اگر دنبال یک محصول هستیدفرار از زندگی ، چرا در سال جاری به دنبال کنفرانس های بازاریابی دیجیتال در رسانه های اجتماعی نباشید – گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد ، بنابراین واقعاً چیزی برای همه وجود دارد.

ساختن مؤسسات

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید یا به دنبال نوع دیگری از موقعیت با یک شرکت هستید ، ممکن است فکر کنید که باید تمرکز شما برای به روز کردن نمایه لینکدین خود و رفتن به رویدادهای شبکه باشد – این همه واقعیت دارد! اما شما همچنین می توانید با حضور در هر فرصتی که به دست آورید ، به عنوان یک متخصص ظاهر شوید.

یک راه عالی برای انجام این کار با شروع یک وبلاگ رایگان است که انجام آن بر روی سیستم عامل های رایگان مانند Medium و وردپرس به راحتی انجام می شود. شما می توانید از این سیستم عامل ها در ترکیب با رسانه های اجتماعی برای ساخت زیر استفاده کنید که می توانید تخصص خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

کارهای جانبی را انجام دهید

حتی اگر تازه وارد صحنه هستید ، جستجوی نقش های داوطلبانه یا مرور سایت هایی مانند Upwork برای فرصت هایی برای ساخت نمونه کارها خود ، واقعاً روشهای خوبی برای معروف کردن خود به عنوان یک متخصص هستید.

ممکن است شما یک دوست داشته باشید که به تازگی کار خود را شروع کرده یا به کمی کمک اضافی احتیاج دارد – چرا با یک نرخ تمرینی و حتی معامله ای مذاکره نکنید؟ در دراز مدت ، این کار با مجانی مستقل توصیه نمی شود ، اما اگر تازه کار را شروع کردید ، هر عملی که بتواند موفقیتهای شما را اثبات کند ، برنده است اگر بتوانید یک مراجعه کنید.

و بهترین بخش این است که اگر چیزی به نتیجه نرسد ، لازم نیست آن را در رزومه ، نمونه کارها یا وب سایت خود درج کنید.

سایتهای تخصصی خود را پیوند دهید

وب سایت شما ، لینکدین و صفحه حرفه ای فیس بوک (یا هر آنچه را که می خواهید به عنوان صفحه اصلی فرود حرفه ای خود انتخاب کنید) باید همه به راحتی نمایش داده و در دسترس باشند. به این ترتیب ، اگر یک استخدام کننده شما را یک طرف پیدا کند – مثلاً ، در لینکدین – باید آن را به آسانی امکان پذیر کنید تا در وب سایت ، وبلاگ یا صفحه اینستاگرام شما ظاهر شود تا آنها بتوانند استراتژی و محتوای رسانه اجتماعی شما را ببینند. غرفه ها

قوانین چندرسانه ای

ایجاد یک نمایش اسلاید یا ویدئو در واقع بسیار آسان است ، بنابراین چرا نباید چیزی را مانند یک فیلم تبلیغاتی یا vlog آماده کنید و به طور مرتب در Twitter یا لینکدین به اشتراک بگذارید؟ این یک راه عالی برای نشان دادن نه تنها مهارتهای تولید فیلم شما بلکه مهارتهای سخنرانی و ارائه عمومی است. لازم نیست بیش از حد پیچیده باشد ، حتی می توانید یک فیلم مقدماتی را نیز از قبل تهیه کنید ، زیرا بسیاری از برنامه های شغلی در حوزه دیجیتال این روزها از آنها درخواست می کنند.

بیش از حد از آن استفاده نکنید

سعی نکنید ۱۰ سیستم عامل مختلف را حفظ کنید و آنها را ثابت نگه دارید ، خود را نازک نکنید. خیلی بهتر است فقط یک یا دو پروفایل برجسته داشته باشید و آنها را به روز و روزگار کنید ، تا اینکه تمام وقت خود را صرف برنامه ریزی یک میلیون پست کنید – اما اگر به برنامه ریزی نیاز به کمک دارید ، می توانید همیشه از این موارد استفاده کنید. ابزاری مانند بافر برای کمک به شما در سازماندهی.

برنامه ریزی

از آن لذت ببرید!

اگر می خواهید یک بازاریاب رسانه های اجتماعی باشید ، باید نکات و مزایای بازاریابی رسانه های اجتماعی را بیاموزید – و مکان بهتر برای شروع از کجاست؟ بسیاری از مشاغل رسانه های اجتماعی در خارج وجود دارد و با کمی خلاقیت و خلاقیت ، پیدا کردن یکی احتمالاً آنقدر که فکر می کنید سخت نیست.

خلاقیت

هرچه سرگرم کننده و خلاق تر باشید (در حالی که هنوز حرفه ای هستید) در سایت خود هستید ، کارفرمایان بالقوه تری می بینند که این باعث خوشحالی شما می شود – و چگونه یک کارفرما می تواند در برابر مصاحبه با کسی که قبلاً کاملاً درگیر کار خود است مقاومت کند؟