جذاب ترین محله های تورنتو برای بازدید

جذاب ترین محله های تورنتو برای بازدید

مانند هر شهر بزرگ، تورنتو مجموعه ای از محله ها است که هر کدام سبک، حال و هوا و صحنه خاص خود را دارند. ممکن است صبح‌ها در یک مکه خرید، یک بازار تاریخی حوالی وقت ناهار، و در اطراف بارهای پرطرفدار در شب بیابید.

در اینجا نگاهی به 5 محله اصلی تورنتو و آنچه ممکن است از هر کدام از آنها انتظار داشته باشید، آورده شده است.

Old Town and the Distillery Historic District

بسیاری از شهر تورنتو را می توان به شهر قدیمی ترسیم. این مجموعه از شش محله شاهد احیای مجدد مغازه ها و رستوران های مرسوم در ساختمانهای چند صد ساله بوده است.

در شهر قدیمی یکی از بهترین مقاصد غذایی شهر را پیدا خواهید کرد: بازار سنت لارنس. این بازار از سال 1803 به نوعی وجود داشته است و فقط چهار سال پیش جغرافیای ملی این بازار را به عنوان بهترین در جهان معرفی کرده است. درمان حواس خود را, همانطور که می بینید, بو, و نمونه محصولات تازه و پنیر, و یا فهرست کار از صنعتگران محلی بی شماری فروش سوغاتی, تن پوش, جواهرات و اشیای قیمتی, و بیشتر.

نه چندان دور, پرداخت مراجعه به منطقه تاریخی کارخانه یا محل تقطیر, یک روستای عابر پیاده تنها شامل ساختمان های میراث که در حال حاضر خانه همه چیز یک مسافر مدرن ممکن است لذت بردن از. مد جدید را می توان در بازسازی یافت, ساختمان دوران ویکتوریا; اختراعات پخت و پز در پشت دیوارهای خشت قرمز اب و هوای پنهان; و گالری های هنری و سالن های عملکرد میزبان حوادث در طول سال, تضمین این که محله قدیمی پر از زندگی است.

شهر قدیمی را بدون بازدید از ساختمان گودرهام ترک نکنید. به طور گسترده ای شناخته شده به عنوان Flatiron Building, این قرمز-آجر باریک ساختار می ایستد در تضاد کامل به اطراف آسمان خراش ها, ساخت بزرگ Instagram photo.ساختمان گودرهام. به طور گسترده ای شناخته شده به عنوان Flatiron Building, این قرمز-آجر باریک ساختار می ایستد در تضاد کامل به اطراف آسمان خراش ها, ساخت بزرگ

The Entertainment District

اگر شما لذت بردن از هنرهای نمایشی, ورزش ها, جاذبه های مهم و ناهار خوری خوب فوق العاده, منطقه سرگرمی تورنتو محل درستی به نام است.

در این محله است که می توانید روزهای خود را در بزرگترین جاذبه های شهر از برج سی ان ان گرفته تا اکواریوم ریپلی کانادا و شب های خود را در برخی از محبوب ترین رستوران های کانادا بگذرانید. یا در تماس با طرف رقابتی خود را بیش از یک بازی در اتاق ضبط.

یک مقدار نامحدود از راه هایی برای صرف یک روز در منطقه سرگرمی وجود دارد. اگر شما نمی دانید که از کجا شروع, ما می خواهم توصیه رفتن برای قدم زدن در پیاده روی کانادا از مشاهیر, توقف در چوتو مات برای مقدمه ای بر نیش پرو و ژاپنی, و سپس رفتن به سالن هاکی مشاهیر برای یک تجربه تعاملی با سرگرمی های مورد علاقه کانادا.

Yorkville + the Annex

هنگامی که یک محله هیپی, یورکویل در حال حاضر فقط ران, و به طور گسترده ای به عنوان یک منطقه مد شناخته شده. گاهی اوقات لقب “مایل سمور یا راسو,” خیابان بلور با بوتیک طراح جایی که شما می توانید مارک های مانند تیفانی فروشگاه اندود, شانل, و نشانیهای وب هرم. فروشگاه های شیک و مد توسط ناهار خوری به همان اندازه شیک و مد ماهیهای, همه که یورکویل یک محل عالی برای معاشرت با جامعه بالا.

بنابراین ممکن است جای تعجب باشد که کشف کنیم پردیس دانشگاه تورنتو درست در امتداد مرز خود قرار دارد. از دانشجویان شناخته شده نیست به فروشگاه بوتیک های لوکس و خوردن غذاهای عالی, بیشتر وقت خود را صرف در محله ضمیمه مجاور.

مطلب دیگر :   قبل از انتخاب سنگ ساختمانی حتما این مقاله را بخوانید

محبوبیت و سبک محله Annex تا حد زیادی توسط دانشجویان دانشگاهی ساکن این دانشگاه هدایت می شود. خیل از کافی شاپ ها, سینماها, کتاب فروشی ها, گالری, رستوران ها, و کافه ها روز و شب با یک جوان پر, مشتریان مرسوم. این محله در تابستان که پاسیوها باز می شوند واقعا زنده می شود و می توانید با وعده غذایی خود از هوا لذت ببرید.

Chinatown + Kensington Market + AGO District

بازار کنزینگتون یک بازار خیابانی باورنکردنی است که واقعا تنوع گسترده ای را در هسته تورنتو منعکس می کند. کاریببین, امریکایی لاتین, اروپایی, و مهاجران ویتنامی همه یک خانه در منطقه در طول زمان پیدا شده است, هر ترک تمبر خود را در راه های مختلفی. این تنوع به زندگی در مخلوط فوق العاده از رستوران ها و کافه ها, مغازه ها لباس پرنعمت و اصطبل بازار پر جنب و جوش.

درست در جنوب بازار کنزینگتون محله چینی ها در تورنتو قرار دارد که مکانی فوق العاده برای غرق شدن در جامعه محلی است. ناهار خوردن در معتبر چینی, ژاپنی, تایلندی, و غذاهای ویتنامی قبل از مرور بازار برای محصولات بین المللی, محصولات منحصر به فرد, و سوغاتی. اگر شما واقعا می خواهید به تجربه بهترین محله چینی ها, بازدید در طول سال نو چینی زمانی که جامعه همراه با هم به جشن و رقص اژدها پرسه زدن در خیابان.

در حالی که در محله, اطمینان حاصل کنید که برای متوقف کردن در گالری هنر انتاریو, خانه را به قابل توجه 90,000 کار می کند. این یکی از بزرگترین و بهترین موزه های هنری در شمال امریکا است, و جایی است که شما بزرگترین مجموعه ای از هنر کانادا در جهان پیدا کنید و همچنین با این نسخهها کار از هنرمندان افسانه ای مانند روبنس, گویا, پیکاسو, و رامبراند.

Queen West + King West + Liberty Village

ملکه غرب جایی است که جالبترین بچه های شهر را پیدا خواهید کرد. این خرید بزرگ, تن از هنر و طراحی استودیو, انواع سالن های موسیقی زنده, و مواد غذایی شگفت انگیز, همه از این مجموعه در برابر یک پس زمینه از ساختمان های تاریخی. قدم زدن در خیابان شما بر گالری پنهان تلو تلو خوردن, محافل درام در پارک ترینیتی بلوودز, هتل ها هنر مانند دریک, و “کوچه گرافیتی,” توپی هنر خیابانی خود توضیحی است که فقط ممکن است پس زمینه مناسب برای عکس پروفایل بعدی خود را. هر گونه وگ تعجب به نام غرب ملکه غرب یکی از جالبترین محله در جهان.

شیک پوشان تمایل به جمع شدن دارند و به همین دلیل در این نزدیکی هست پادشاه وست همچنین محل برخی از بهترین خریدهای شهر است. ساختمان های صنعتی سابق کینگ وست در مرکز صنعت نساجی تورنتو واقع شده اند و اکنون توسط فروشگاه های پوشاک و خرده فروشان ساکن شده اند.

یکی دیگر از مناطق صنعتی سابق روستای لیبرتی در حال حاضر محل محبوب برای حرفه ای شهری تورنتو زندگی می کنند. شما می توانید زندگی, خوردن, و نوشیدن, همه در قدیمی, ساختمان تبدیل استفاده می شود که به خانه کارخانه. روح صنعتی از طریق محله شدن ساکنان زندگی می کند: راه اندازی تکنولوژی, سازمان های دیجیتال, و شرکت های تبلیغاتی.

 

جهت خرید خانه در تورنتو با کارشناسان ما در مسکن تورنتو در تماس باشید.