قیمت پیانو پتروف

قیمت پیانو پتروف

 

پتروف سال هاست که یکی از پیشتازان صنعت با سابقه ای معروف و منحصر به فرد در تولید پیانوهای باکیفیت در میان معروف ترین برندهای پیانو بوده است.

پتروف در سال 1864 توسط آنتونین پتروف در شهر قدیمی و تاریخی Hradec Kralove در 100 کیلومتری شرق پراگ تاسیس شد. از آن زمان، خانواده پتروی این شرکت را به مدت پنج نسل اداره کرده اند. در حین مراقبت از خانواده، پتروف سهم قابل توجهی در نوآوری و نوآوری در فناوری تولید پیانو داشت و جوایز متعددی را در نمایشگاه های بین المللی به دست آورد. البته جمهوری چک از دیرباز به دلیل صنعت تولید سازهای بادی چوبی، مسی و سیمی شهرت جهانی داشته است.

هنگامی که تمام بخش های جمهوری چک در سال 1947 ملی شد، خانواده پتروی از این بخش اخراج شدند. در سال 1965، کارخانه پتروف، مانند تمام تولیدکنندگان پیانو، توسط دولت وقت مجبور به ادغام با یک شرکت دولتی به نام Muzikexport شد که در بخش واردات و صادرات فعالیت می کرد. با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و آزادی اروپای شرقی، تمام کارخانه هایی که در Muzikexport ادغام شده بودند، تقسیم و خصوصی شدند. شرکت پتروف به خانواده پترووی سازماندهی مجدد شده است و اکنون با 5000 پیانو در ماه در سال و 900 نوه فعالیت می کند. پیانو پتروف

پتروف اخیراً شروع به تولید سری جدید پیانو شامل 6 مدل (طول هر کدام) از موسون، پاسات، توپان، شمال، بورا و میسترال با طول 159 تا 18 سانتی متر کرده است.

کابینت ها و قاب های چدنی این سری توسط پتروف یا سایر کارخانه های چکسلواکی تولید می شوند. پوشش از درخت عرعر بوهمی، بلوک قلاب بخار فشرده، محیط وسیع پیانو از لاله و توس و قاب چدنی با تکنیک ماسه ساخته شده است. تمام چکش های به کار رفته در این پیانو توسط آبل یا رنر ساخته شده است.

از دیگر ویژگی‌های این سری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: صفحه‌نمایش صدا به‌طور منحصربه‌فرد ایجاد شده و تمیز کردن به صورت نامتقارن برای ایجاد رزونانس بهتر انجام می‌شود. پل تریبل (اکتاو سمت راست پیانو) از چوب آبنوس ساخته شده است تا تریبل تا حد امکان به صفحه صدا برسد. بین محل اتصال صفحه چدنی و تیر چوبی یک پیچ قابل تنظیم تعبیه شده است که به پایداری درز کمک زیادی می کند. لیدهای دوگانه در جلو و پشت لیدها به دقت محاسبه و نصب شده اند تا نقش مهمی در افزایش رنگ صدا و حذف هارمونیک های ناخواسته داشته باشند. سیم ها را از هم جدا کنید تا پایداری خطوط را افزایش دهید (بیشتر پیانوها از سیم یکسانی برای نت های میانی و پایین استفاده می کنند. در واقع هر خط توسط دو گیره به هم متصل می شود و تغییر در دوخت یک قلاب باعث تغییر می شود) سیم کشی را تنظیم کنید. در پیکربندی سیم های مجاور، اما از یک زنجیره جداگانه استفاده کنید، مالک تغییر نمی کند.

مطلب دیگر :    آموزش و یادگیری شبکه

torob.com

پیانا پتروف به خاطر صدای ملایم، غنی و رنگارنگش معروف است. تمامی پیانوهای پتروف ساخت و دوام بسیار خوبی دارند و می توانند با برندهای مختلف اروپایی رقابت کنند. دستمزدها در جمهوری چک در سال های اخیر افزایش یافته است که منجر به افزایش قیمت پیانوهای پتروف نسبت به گذشته شده است. با این حال، با وجود افزایش قیمت، پتروف در تلاش برای بهبود کیفیت سری محصولات جدید خود است که با بهبود سیستم مدیریت کیفیت و افزایش بهره وری، رضایت مشتریان را جلب می کند.

پتروف توسط آنتونی پتروف در جمهوری چک تاسیس شد. فعالیت طولانی مدت کارشناسان این شرکت پس از گذشت پنج نسل همچنان مورد علاقه پیانیست هاست. در سال 2015، پتروف جایزه برند اروپایی یا گواهینامه سوپر برند را دریافت کرد و موقعیت خود را در بین رقبای سرسخت تقویت کرد. داشتن استانداردهای مهم مانند ISO و EEX از دیگر ویژگی های پیانوهای پتروف است. پتروف در سال 1956 وین باخ را تصاحب کرد. در سال 1993، راسلر توسط پتروف خریداری شد. در حال حاضر پیانو تحت لیسانس شرکت چینی Petrov در بخش تحقیق و توسعه پتروف در چکسلواکی طراحی و تولید می شود.

 

پتروف واین باخ را در سال 1956 خریداری کرد. پیانوهای واینباخ در حال حاضر توسط بخش تحقیق و توسعه پتروف با اولین تولیدات تحت نظارت دقیق پتروف، چین در حال توسعه هستند. سپس پیانو با مستندات دقیق تولید به کارخانه‌های چکسلواکی و پتروف ارسال می‌شود، جایی که مراحل نهایی مونتاژ و کارهای مقدماتی انجام می‌شود. حرکت و کیفیت صدای این پیانو می تواند پیانیست های حرفه ای را راضی کند. از آنجایی که طراحی پیانو واینباخ بر اساس پیانوی پتروف است، این پیانو مانند پیانوی پتروف صدایی بسیار پایدار و رنگارنگ دارد.