داستان سریال آفتاب پرست (+دانلود سریال) لوین فیلم

داستان سریال آفتاب پرست (+دانلود سریال) لوین فیلم

سریال آفتاب پرست با موضوع کمدی محصول سال 1400 کشور ایران به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، این کارگردان 50 ساله متولد گرگان که در رزومه کاری خود سریال هایی با موضوع طنز را تا پیش از در شبکه نمایش خانگی و تلویزیونی کارگردانی کرده است که تمامی سریال های او یکی از یکی موفق تر بوده و توانسته اند کاربران را به خود جذب نمایند.

نیک نژاد پیش از سریال آفتاب پرست سریال هایی دردسر های عظیم 1 و 2 را برای تلویزیون کارگردانی کرده است که هنوز هم یکی از محبوب ترین سریال های کمدی تلویزیون ایران می باشد و در شبکه نمایش خانگی هم نیک نژاد پیش از این با سریال ساخت ایران 2 حضور داشته توانست یکی از موفق ترین سریال های شبکه نمایش خانگی را به خود اختصاص دهد پس نیک نژاد کارگردانی نیست که با زانر کمدی نا آشنا باشد این کارگردان 50 ساله در رزومه کاری خود سریال موفقی را کارگردانی و نویسندگی کرده است.

پژمان جمشیدی و باران کوثری در سریال آفتاب‌پرست

سریال آفتاب‌پرست به کارگردانی برزو نیک نژاد‌، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر برادران جدیدترین سریال نمایش خانگی است که قسمت اول آن دوشنبه 27 تیرماه به صورت اختصاصی از طریق پلتفرم فیلم نت منتشر شد.

سریال آفتاب پرست

برزو نیک نژاد که تجربه ساخت سریال ساخت ایران 2 را در نمایش خانگی دارد در دومین سریال نمایش خانگی خود، داستانی طنز را به همراه بازیگران مطرح عرصه هنر به تصویر می کشد. در بین سایت های معتبر در جهت دانلود فیلم و سریال های ایرانی می توان به هکس دانلود، لوین فیلم، کول دانلود و زرد فیلم اشاره کرد.

داستان سریال آفتاب‌پرست

سریال کمدی آفتاب پرستی درباره زندگی دو دوست به نامهای جمال پورشه و منوچهر است که به دلیل کارهای خلاف و خفت گیری به زندان می افتند. منوچهر هنگام آزادی جمال از او می خواهد تا به سراغ خواهرش برود تا با فروش اموال بدهی منوچهر نیز پرداخته شود. جمال پس از آزادی و دیدار خواهر منوچهر متوجه می شود که هیچ پول و اموالی باقی نمانده است و…

نقد و بررسی سریال

کارگردان این سریال برزو نیک‌نژاد است که سریال‌هایی مثل «دردسر‌های عظیم» و «پنچری» را در کارنامۀ خودش دارد. نویسندگی سریال را هم امیر برادران به عهده دارد که درخشان‌ترین اثرش فیلمنامۀ فیلم سینمایی «هزارپا» بوده است. نقطه مثبت سریال پژمان جمشیدی است که یک تنه تمام ضعف های فیلمنامه را پوشانده است. جمشیدی حتی زمانی که فیلمنامه در مسیر سراشیبی قرار گرفته، با طناز و بازی مسلط خود توانسته موقعیت کمیک را زنده کند و مخاطب را بخنداند.

دیالوگ‌های سریال پر از شوخی‌های ظریف و خنده‌دار هستند؛ بعضی از آن‌ها لبخند به لب می‌آورند و بعضی از آن‌ها مخاطب را به قهقهه می‌اندازند.هم برای پیش می‌آید، اما اهل دست برداشتن از هدفش نیست. بازی برخی از بازیگران ضعیف است. نقشی که باران کوثری آن را ایفا می کند نه به کاریزمای کوثری می آید و نه توان خنداندن مخاطب را دارد. ریتم تند و گیرایی داستان سریال در قسمت‌های بعدی حفظ شود، «آفتاب پرست» می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی تبدیل شو

مطلب دیگر :   واقعیتی در مورد هزینه ساخت استخر که هیچ کس پیشنهاد نمی کند

داستان سریال آفتاب پرست

آفتاب پرست یک سریال طنز است که نقش اصلی آن را فردی به نام جواد پورشه (پژمان جمشیدی) بازی می کند! این سریال کمدی در واقع داستان دو رفیق خفت گیر به نام‌ های جمال و منوچ است که عشق لاتی و سطح یک شدن در خفت گیری را دارند اما از بی عرضگی و بدشانسی گیر پلیس می‌ افتند و به زندان می‌ روند جمال در زندان به همه می‌ گوید که در سطح یک فقط پورشه‌ سوار خفت کرده‌ اند و به همین خاطر به جمال پورشه معروف می‌ شود و …

زمان پخش

سریال آفتاب پرست از 27 تیر 1401 هر هفته روز دوشنبه ساعت 8 شب از پلتفرم شبکه خانگی «فیلم نت» (filmnet) پخش می شود

معرفی نویسنده و کارگردان سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست با موضوع کمدی محصول سال 1400 کشور ایران به کارگردانی برزو نیک‌نژاد ،این کارگردان 50 ساله متولد گرگان که در رزومه کاری خود سریال هایی با موضوع طنز را تا پیش از در شبکه نمایش خانگی و تلویزیونی کارگردانی کرده است که تمامی سریال های او یکی از یکی موفق تر بوده و توانسته اند کاربران را به خود جذب نمایند ،نیک نژاد پیش از سریال آفتاب پرست سریال هایی دردسر های عظیم 1 و 2 را برای تلویزیون کارگردانی کرده است که هنوز هم یکی از محبوب ترین سریال های کمدی تلویزیون ایران می باشد و در شبکه نمایش خانگی هم نیک نژاد پیش از این با سریال ساخت ایران 2 حضور داشته توانست یکی از موفق ترین سریال های شبکه نمایش خانگی را به خود اختصاص دهد پس نیک نژاد کارگردانی نیست که با زانر کمدی نا آشنا باشد این کارگردان 50 ساله در رزومه کاری خود سریال موفقی را کارگردانی و نویسندگی کرده است.

درباره ی سریال آفتاب پرست

یکی از شخصیت‌های اصلی در مجموعه آفتاب پرست، پژمان جمشیدی است؛ وی بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است؛ او در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس، پاس تهران و فولاد خوزستان و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرده است.

جمشیدی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای ایران در سال‌های اخیر است؛ او حرفه بازیگری‌اش را نخست در سال 1390 با بازی در قسمتی از مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان و سپس در سال 1392 با بازی در نقش اصلی مجموعه تلویزیونی پژمان آغاز کرد؛ او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوءتفاهم (1396)، شیشلیک (1399) و علفزار (1400) نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنوار فیلم فجر شده‌ است؛ نقش‌آفرینی او در مجموعه تلویزیونی زیرخاکی برایش جایزه حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی در تلویزیون را به همراه داشت؛

منبع: لوین فیلم https://lovinfilm.ir/