نمایندگی شیرآلات ساختمانی شودر

بازرگانی صدرا، نمایندگی فروش شیرآلات شودر علاوه بر اخذ نمایندگی های لوله تک لایه و لوله پنج لایه، نمایندگی انواع شیرآلات ساختمانی و بهداشتی در تهران را دریافت نموده است. شیرآلات شودر به عنوان یکی از برند های حوزه صنعت ساختمان می باشد. این نمایندگی همواره در تلاش است تا تنوع محصولات خود را در زمینه شیرآلات ظرفشویی، روشویی، دستشویی و حمام بالا ببرد و تمامی مدل این برند از شیرآلات را تامین و به بازار توزیع نمایند. مزیت بزرگ نمایندگی ما وجود تخفیف های مناسبتی و حداکثری و تامین به موقع نیاز مشتریان میباشد تا رضایت مشتریان و کیفیت محصولات توام با یکدیگر در یک راستا قرار گیرد. با اخذ نمایندگی شیرآلات شودر در تهران سعی کرده ایم تا به بهترین شکل خدمات مربوط به این برند و محصولات تولیدی 29 طرح مختلف را با قیمت رقابتی در اختیار فروشگاه ها قرار دهیم. نمایندگی شیر شودر در غرب تهران و شرق تهران محصولات این شرکت را ارائه می دهند اما مزیت ها و خدمات بازرگانی صدرا به گونه ای طراحی و پی ریزی شده است که تمامی هزینه های جانبی و زمانبندی خرید تا تحویل به مشتری به شکل قابل توجهی بهینه شود و با در نظر گرفتن میزان حجم بازار تمامی تنوع محصولات این برند را در انبار مرکزی خود موجود دارد تا تامین بار پروژه های بزرگ و فروشگاه شیرآلات شودر را به بهترین شکل انجام دهد.

بهترین و پرفروشترین شیرآلات شودر

بر اساس تحلیل آمار و بررسی میزان خرید شیرآلات شودر اینترنتی و حضوری نمایندگی شیر شودر بازرگانی صدرا ، بهترین و پرفروشترین شیرآلات شودر مشخص شده اند که از لحاظ میزان کیفیت المان های استفاده شده تولیدی ، نوع طراحی ظاهری بدنه و اهرم کنترل آب ، رنگبندی آبکاری بدنه و … مورد بررسی قرار داده شده است و رضایتمندی خرید مشتریان سنجیده شده که در نهایت لیست نهایی بهترین و پرفروشترین مدل شیرالات ساختمانی شودر استخراج گردیده.

1.شیرآلات شودر مدل لوکا

در صدر فهرست بهترین مدل محصولات شودر، مدل لوکا انتخاب شده است که از لحاظ کارایی و زیبایی جزء دسته شیرآلات لوکس شودر قرار می گیرد. از جهت دیگر تنوع رنگی بشدت بالای این مدل که شامل : رنگ کروم ، رنگ طلایی ، رنگ طلایی مات ، رنگ شیری طلایی و رنگ مشکی طلایی می شود، قدرت انتخاب مشتریان را جهت انتخاب و سازگار نمودن رنگ شیر با دکوراسیون خانه خود افزایش داده است. با کمی دقت متوجه این موضوع خواهید شد که زیبایی بصری و ارگونومی طبیعی شیرآلات باعث جذب نظر انسان می شود که این محصول با همین دقت تولید و عرضه شده است.

2.شیرآلات شودر مدل دانته

رده دوم بهترین شیرآلات اهرمی به شیر مدل دانته اختصاص داده می شود. این ست دارای ظاهری کاملا مینیمال و ساده می باشد و خاص بودن المان های خارجی آن کمی جلوه شیرآلات کلاسیک را به آن داده است. بیشترین تاثیر ظاهری بر روی اهرم کنترل جریان آب می باشد که با ظرافت خاصی طراحی شده و جلوه بینظیری را ایجاد نموده است. سبک بودن و در عین حال کاربردی بودن این محصول در محیط های مسکونی ، تجاری و اداری شاید باعث دریافت این رتبه در بین تمامی محصولات برند شودر بوده است.

مطلب دیگر :   نکات جامع پیرامون تعمیرات تخصصی آیفون

3.شیرآلات شودر مدل بیزانس

قطعا شیر الات شودر مدل بیزانس به شیرآلات کلاسیک بیشترین تشابه را دارد. تحول جدی بر چیدمان قطعات و المان های خارجی شیر در این ست کاملا دیده می شود و هیچ چیزی در جای معمول و استاندارد خود قرار ندارد که همین موضوع باعث خاص تر شدن و درخواست بیشتر مشتریان برای استفاده در منازل خود شده است. به شکل هوشمندانه ای تمام بدنه به یکدیگر به صورت یک تکه متصل شده است که با تکنولوژی برتر صنعت ساختمان پیاده سازی شده است. اگر به دنبال شیرآلات لاکچری یا شیرآلات لوکس شودر هستید این ست گزینه مناسبی برای خرید می باشد.

ویژگی های بهترین نمایندگی شیرآلات شودر

ماهیت وجودی نمایندگی ها در زبان مشترک جهانی به معنای نماینده شدن از طرف شرکت و برندی معتبر میباشد تا محصولات آنها را به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مشتریان برساند. حال به بررسی ویژگی ها و مزیت های نمایندگی های برتر میپردازیم:

1- تایید شدن از اصناف کسب و کار و وزارت صنعت و معدن برای نمایندگی های معتبر لازم و ضروری میباشد و به معنای تایید کسب و کار است .

  • -دریافت تاییدیه ها و قرار گرفتن در لیست نمایندگی های معتبر برند شیرآلات شودر که به صورت رسمی ثبت شده باشد.
  • -نمایندگی معتبر باید اصالت و کیفیت محصولات خود را گارانتی و تضمین نماید و در صورت مغاییرت با محصول مشکل را رفع نماید.
  • -تامین نمودن نیاز بازار و نیاز مشتریان به لحاظ مدل ها و رنگبندی های مختلف این برند و موجودی تعداد محصولات شیرآلات.
  • -با وجود حذف واسطه خرید و فروش در نمایندگی ها میبایست قیمت تمام شده محصولات در بازار بهترین و مناسبترین قیمت باشد.
  • -بدلیل نوسانات شدید قیمت، نمایندگی ها باید لیست قیمت را به صورت مداوم بروزرسای نمایند و در اختیار مشتریان قرار دهند .

7- ارائه خدمات پس از فروش و ارائه مشاوره تخصصی و رایگان جهت انتخاب و خرید محصولات شودر

نمایندگی شیرآلات ساختمانی شودر