نکاتی که قبل از انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات باید در نظر گرفته شود

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت شیشه ای بودن و برفکی بودن این کارت ویزیت می باشد .

راه اندازی وب سایت

مشخصات چاپ بروشور گلاسه ۱۳۵ گرم سایز گسترده A3 :
شما می توانید با انجام دادن این 4 مرحله ساده یک چاپ سویشرت فوری زیبا و قشنگی داشته باشید آموزش چاپ سویشرت در خانه روش ساده ای هستش که هر کسی با حداقل امکاناتی می تواند انجام بدهد. امیدوار هستیم مقاله آموزش چاپ سویشرت در خانه برای شما مفید و سودمند باشد و شما با خواندن این مقاله بتوانید به راحتی یک سویشرت زیبا و به یادماندنی برای خودتان چاپ بکنید.
وقتی نوبت به بازاریابی و تبلغات بصورت آفلاین می رسد می توان به بسیاری موارد همچون چاپ پاکت نامه اشاره کرد. شما از این موارد بصورت روزمره درحال استفاده از این موارد هستید و روزانه دارید از آن استفاده میکنید و به اهمیت داشتن این موارد شاید توجه نکرده باشید.
و همچنین برای آرشیو خودشان طراحان به دنبال یک آرشیو بسیار زیبا و قشنگ هستند که علاوه بر جانمایی مناسب، زیبایی مضاعفی به طرح خودشان بدهند.
زمان تحویل چاپ روی تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد
توی اینترنت بسیاری از طرح های موکاپ برای موارد مختلفی وجود دارد برای مثال برای کارت ویزیت، تراکت، تیشرت و هزارن موارد دیگر ولی بعضی اوقات اون یکسری موکاپ های موجود در اینترنت نیاز یک طراح را برآورده نمی کند و هر طراح حرفه ای به دنبال تنوع و خلاقیت می باشد در نتیجه آموزش موکاپ در فتوشاپ سبب می شود هر عکسی که به اون علاقه داشته باشید بتوانید به راحتی تصاویر موکاپی را ایجاد بکنید.
تیشرت‌هایی با طرح پرچم کشورها همیشه طرفدارای خاص خودش رو داره، اگر شما علاقه‌مند به پرچم ایالات متحده هستید پیشنهاد می‌کنیم این تیشرت رو همین الان سفارش بدید.
نوع چاپزمان تحویلوجه چاپ۱ تا ۵ عدد۶ تا ۱۰ عدد
اهمیت چاپ لیوان کاغذی در سال های اخیر برای سازمان ها بسیار زیاد شده است زیرا با وجود پیشرفت دنیای تبیلغات و بازاریابی وجود چاپ لیوان کاغذی برای هر سازمانی بیش از بیش با اهمیت تر شده است.

هزینه فاکتور سایز A6 کاربن لس :

قیمت چاپ عکس به تومان می باشد.

سفارشات ۱۰ روزکاری اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای کاری آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد شد.

بروشور گلاسه 135 گرم سایز گسترده A5

پاکت A5 تحریر ۸۰ گرم ایرانی فقط به یک صورت کیسه ای یعنی به صورت درب از بالا قابل ارائه می باشد و به صورت کیفی و یا عرضی قابل ارائه نمی باشد. در صورتی که تمایل دارید پاکت A5 به صورت کیفی داشته باشید می توانید از سایر جنس های کاغذ مانند تحریر ۱۰۰ انتخاب بفرمایید.
در این مرحله کافی است شما با باز کردن یک پنجره ای در هر سایزی که بخواهید عکس پرسنلی خودتان را سایز بندی بکنید. برای این کار کافی است با استفاده از نوار ابزار File برروی New کلیک کرده و یک پنجره جدیدی را در هر سایز و اندازه ای که بخواین باز بکنید و همچنین برای این کار می توانید با استفاده از دکمه میانبر Ctrl+N البته معمولا عکس های پرسنلی در سایز های ۳ در ۴ می باشد و شما کافی است نرم افزار خودتان را در حالت سانتی متر قرار بدهید و در قسمت طول و عرض ابعاد ۳ در ۴ را بزنید و در قسمت رزلوشن در حالت ۳۰۰ و کد رنگی خودتان را در حالت RGB قرار بدهید.
کد رنگی که در هنگام طراحی پاکت انجام می دهید باید بصورت CMYK باشد که حتما مد رنگی خودتان را باید در این حالت تنظیم بکنید.

کارت ویزیت سلفون مات دورگرد ۹x6

یکسری از پرچم ها پرچم ها مانند پرچم بادبانی ، پرچم اهتزاز می باشد که شما باید از این پرچم ها در بیرون و بیشتر جنبه تبیغاتی در سطح جامعه می باشد استفاده بکنید. یکسری از پرچم ها برای محیط داخلی ساختمان می باشد مثل پرچم ها رومیزی و تشریفات که در داخل ساختمان از آن استفاده می شود.

چاپ پاکت گلاسه 135 گرم نیز در بین سری های پاکت بسیار پرطرفدار می باشد و تنها نمونه پاکتی است که از کاغذ روغنی براق برای چاپ پاکت از آن استفاده می شود. کاغذ گلاسه 135 گرم از جمله زیباترین کاغذ مصرفی در ما می باشد که از کاغذ علاوه بر چاپ پاکت برای چاپ تراکت ، بروشور و پوستر و … استفاده می شود.

هزینه پاکت کتان 120 گرم :

هر کسی از دور تصور میکند روش چاپ تیشرت یک روش بسیار پیچیده و بسیار سختی هست که مستلزم یک دانش قوی بهمراه یکسری تجهیزات گران قیمت و پیچیده می باشد. لذا ما سعی کردیم در این مقاله روش چاپ تیشرت را برای شما بیان کنیم. سعی ما برای این است در این مقاله به گونه ای روش ها را برای شما تشریح بکنیم که هر کسی به راحتی با حداقل امکانات چاپ تیشرت زیبا و راحتی داشته باشد.
هزینه بروشور تحریر 80 گرم با سایز گسترده A4 :

بهترین گزینه برای بازاریابی

مشخصات چاپ عکس روی کاغذ سیلک همراه با شاسی :
تبلیغات به وسیله تراکت روشی بسیار مناسب برای تبلیغات کالا و خدمات هر سازمان و یا هر مشاغلی می باشد. شما باید در توزیع تراکت خود بسیار دقت داشته باشید و به نحوه مناسب در توزیع تراکت نهایت دقت داشته باشید. شرکت های زیادی برای توزیع تراکت های شما وجود دارد این کمپین های توزیع تراکت روش های جذابی برای به دست آوردن مشتریان بالقوه شما دارند. طراحی فوق العاده تراکت بهترین راه برای نشان دادن تجارت خود به مشتریان است و جذب مشتریان شما می باشد.
در طراحی سربرگ خود حتما یک فضای مناسب از بالا و پایین سربرگ خود برای درج مطالبی که قرار است در آن تایپی صورت بگیرد قرار بدهید. این فضا باید بگونه ای باشد که مطالب بالا و پایین سربرگ شما به آن چسبیده نباشد و یک فضای قابل قبولی داشته باشید. زیرا علت اصلی یک سربرگ تبلیغاتی داشتن فضای کافی برای درج مطالب می باشد.
چاپ روی بادکنک های چینی با سیستم سیلک انجام می شود و کیفیت چاپ های انجام شده روی این بادکنک ها بسیار عالی می باشد و کلیه رنگ های انجام شده به صورت کاملا پر و بدون کچلی انجام می شود و امکان انتخاب رنگ برای چاپ کاملا فراهم می باشد ، و امکان چاپ لوگو در رنگ اختصاصی و انتخابی شما بزرگواران میسر می باشد.
نوع دیگر پرچم پرچم اهتزاز است این نوع پرچم ها یا در ورزشگاه ها یا در سطح شهر و یا در جشن های ملی و مذهبی از این نوع پرچم ها استفاده می شود. این پرچم ها از ساتن هایی استفاده می شود که بستگی به بزرگ بودن پرچم ضخامت جنس پارچه هم متناسب تغییر می کند. معمولا برای پرچم های بزرگ و پرچم هایی که قرار است در معرض باد قرار بگیرد از جنس های بسیار ضخیم استفاده می شود که با مرور زمان از بین نرود.

اهمیت کارت ویزیت

فضای مورد نیاز برای خلاصی برش: 3 میلیمتر از ۴ طرف
تیراژنوع چاپچاپ 8 روزکاریچاپ ۳ روزکاریچاپ فوری
چاپ پاکت کرافت 80 گرم در ما در ۳ نوع زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

راهنمای طراحی کارت ویزیت سلفون مات دورگرد
چاپ تراکت یکی از سریع ترین راهکارهای در امر بازاریابی می باشد. شما می توانید با طراحی سریع اقدام به چاپ و توریع تراکت بکنید. در بسیاری از روش ها باید شما پس از تامین محتوا در صف انتظار نشر تبلیغات چه در رسانه های اجتماعی و چه رسانه های اجتماعی همچون رادیو و تلویزیون و غیره باید بمونید که مطلب شما باز نشر بشود ولی شما می توانید با چاپ تراکت فوری سریع به وسیله سیستم چاپ افست و یا دیجیتال مطالب خودتان را باز نشر و در مکان مناسب توزیع بکنید.
و سعی کنید کد رنگی خودتان را دقیق بزنید و یکسری دفترچه های طراحی وجود دارد که کد رنگ دقیق می تونید طراحی بکنید و بطور کامل نوشته شده است.
مشخصات چاپ تراکت تحریر ۸۰ گرم ایرانی سایز A6 :

تیشرت لانگ مشکی یقه گرد

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ طلاکوب و استفاده از روکش مخملی به صورت همزمان می باشد.
کلیه محصولات در این خانواده یعنی کارت ویزیت سلفون مات بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود و سپس با روکش سلفون مات پوشش داده میشود. و در مدل کارت طلاکوب ، فیلم طلا زیر سلفون زده می شود که باعث می شود با خراش و دست خوردن آسیب نبیند.
چاپ لیبل سلفون متالایز در ما در قالب و ساختار زیر در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:
شما برای چاپ عکس پرسنلی باید به آتلیه عکاسی و سپس به چاپ عکس فوری با مبلغ بسیار زیادی انجام بدهید. در صورتیکه شما می توانید با کمترین هزینه و با بالاترین کیفیت و با چندین شات، هر عکسی که دوست داشته باشید را انتخاب و سپس با فتوشاپ و با کوچیکترین ابزارهای ساده اقدام به روتوش عکس دلخواه خود بکنید.
در این مرحله ما سعی کردیم بصورت گام به گام یکی از مراحل چاپ روی لیوان در خانه را به شما آموزش بدهیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد و بتوانید هر طرحی که باب میل خودتان هست بصورت راحت چاپ لیوان فوری و یا چاپ روی لیوان ارزان داشته باشید.

هزینه تیشرت زرد پنبه ای با چاپ A3*

تراکت B4 تحریر ۸۰ گرم خارجی

لیست قیمت پرچم تشریفات ساتن

بسته های با این هزینه در تهران در طول روز در ۱ بازه زمانی جمع آوری و ارسال می شود.
چاپ کارت ویزیت سلفون براق ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف
قبل از اینکه به این نکته اشاره کنیم که کجای لیوان بهتر است چاپ شود باید اشاره کنیم که فضایی بین ۲۰ سانت در دورتادور لیوان و ۸ سانت از ارتفاع لیوان ها قابلیت چاپ دارند که شما بزرگواران می توانید متناسب با طرح و سلیقیتان از این فضای موجود برای چاپ روی لیوان استفاده کنید.
از ویژگی های بارز کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی چاپ کارت با لبه دورگرد می باشد.

تهیه کننده: تحریریه چاپ نفیس

 

هزینه ساخت کلیشه دوم

در این مرحله کافی است از پوسته بسیار نازکی که در بسته بندی لیبل شما قرار دارد روی طرح قرار بدهید و توجه داشتید این پوسته تمام طرح شما رو به خودش بگیرد.
برای گرفتن عکس پرسنلی کافی است بر روی یک صندلی بدون پشت کمری بنشینید. کمر خودتان را بطور کامل صاف و بدون هیچ قوزی برروی صندلی بنشینید. صورت خودتان را نه پایین و نه در حالت بالا قرار ندهید. دوربین را دقیقا مقابل چهره خودتان بگذارید. زاویه دوربین دقیقا بطور مستقیم باشد.
ما قصد داریم بطور کامل تفاوت چاپ دیجیتال با افست را بصورت مفید و کاربردی برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید و سودمند باشد و بتوانید نهایت استفاده را از این مقاله تفاوت چاپ دیجیتال با افست به نتیجه مطلوبی برسید.
علاقه‌مندان به طرح های بامزه و فانتزی همیشه از این طرح استقبال کردند.

آموزش عکاسی به یادماندنی

به طور معمول سفارش های چاپ روی تیشرت بین ۱ الی ۳ روزکاری در دفتر تهران چاپ و آماده تحویل می باشد. از این رو در وب سایت مجموعه امکان ثبت سفارش چاپ تیشرت بچگانه سفید اسپان به دو صورت چاپ عادی ( ۳ روزکاری ) و چاپ فوری ( یکروزه ) مقدور می باشد. سفارش های ثبت شده با چاپ فوری نهایتا تا یک روزکاری پس از تایید مالی سفارش آماده می شوند و سفارش های عادی نهایتا پس از ۳ روز کاری آماده تحویل در دفتر تهران می باشند. کیفیت چاپ روی تیشرت فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و علت تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ روی تیشرت به دلیل اولویت بخشیدن به سفارش های ثبت شده ی با چاپ فوری بر سفارش های عادی می باشد.
اصول اصلی و کلی در امر طراحی در صورت چاپ بصورت افست وجود دارد که ما در این مقاله خدماتی که ممکنه منجر به چاپ بصورت افست صورت بگیرد به شما ارائه می دهیم.
چاپ نفیس خودش را متعهد به قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده می داند. و براین اساس ما از کاربران انتظار داریم متعهد به قوانین مرتبط با کاربر باشند.
چاپ بادکنک تایلندی قطعا با کیفیت ترین و ضخیم ترین بادکنک مرکز ما می باشد. بادکنک تایلندی که چند سالی است در بازار کشور شناخته شده ولی به جهت کیفیت بالای محصول آن به سرعت جای خود را در بازار بادکنک کشور باز کرده است. اگر شما هم به دنیال چاپ یک بادکنک با کیفیت برای استفاده با ماندگاری بالا برای فروشگاه ، محل کار و یا جهت تبلیغات هستید پیشنهاد ما بادکنک تایلندی است.
کارت ویزیت سلفون مخملی ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف

سایز A4, سایز A5, یادداشتی A6

از دیدگاه بازاریابان و صاحبان کسب و کارهای بزرگ بزرگترین مزیت شرکت در نمایشگاه فرصتی برای تعامل مستقیم با افراد را خواهید داشت که بیشترین اهمیت را دارد. در زمانی که تعامل رو در رو بشود کسب و کار شما تأثیر بسیار قویتری می توانید برروی مخاطبین خود نسبت به رقبای که در این نمایشگاه ها شرکت نمی کنند بگذارید.
چاپ لیوان حرارتی و یا جادویی از دیگر سری محصولات ماگ پرطرفدار می باشد که دارای یک ویژگی منحصر به فرد و خاص می باشد. ویژگی این لیوان این است که بدنه و دسته خارجی این لیوان در حالت طبیعی مشکی است و هیچ طرحی از روی آن مشخص نیست ولی بعد از ریختن آب جوش ، چای و یا هر مایع داغی بدنه لیوان تغییر رنگ پیدا می کند و سفید می شود و باعث می شود که طرحی که زیر آن چاپ شده نمایان شود.
دقت داشته باشید باید حتما حتما بصورت Mirror یا آینه ای چاپ بشود که وقتی روی لیوان فیکس بشود بصورت عادی دیده بشود.