بهترین ارز برای ارزهای دیجیتال در سال 2021 – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

ارزهای دیجیتال صنعتی در حال افزایش است. ماینینگ یکی از جدایی‌ناپذیرترین بخش‌های کل صنعت کریپتو است و این فعالیت می‌تواند بسیار سودمند باشد – به ویژه دارایی‌هایی که برای انتخاب می‌شوند. بیت کوین.

برای شرکت‌هایی که به دنبال راه‌اندازی فروشگاه ماینینگ هستند، مکان‌های مناسبی برای انجام این کار ضروری هستند. به همین دلیل است که ما این راهنما را توسعه داده ایم. ایننما فقط بر بیت کوین راه دارد. در حالی که از ارزهای دیجیتال دیگر را می توان استخراج کرد، بیت کوین تا بسیاری سودآورترین آن دسته است.

نقاط معدن را می توان بر اساس دو عامل گروه بندی کرد:

 

  1. سودآوری
  2. برجستگی بازار

سودآوری

کسب و کارهای معدنی تنها با هدف کسب سود ایجاد می شوند. با این حال، ارزهای دیجیتال به دلیل انرژی مصرفی، میزان بالایی دارد. برای سودآوری، ماینر باید در کارخانه راه‌اندازی که قبوض برق کمتر از هزینه‌ای استخراج شده باشد. کویت و ایسلند نمونه های خوبی از دارای برق ارزان هستند.

برجستگی بازار

یکی دیگر از عواملی که ممکن است در تصمیم گیری تصمیم بگیرید، مهم بودن بازار هنگام تصمیم گیری است. این عامل دو چیز را در نظر می گیرد: محبوبیت استخراج بیت کوین، و احساس دولت در مورد آن. وقتی کشوری را به دلیل شهرت بازار انتخاب کنید، به کشوری نگاه کنید که قانون بیت کوین را انتخاب کنید. این مناطق معدنی هستند که قوانین آنها برای چیان دوستانه است یا دولت این بخش را به رسمیت می شناسد. در اینجا لیست ما از بهترین کشورها برای استخراج بیت کوین آمده است.

کویت

کویت واقعی در محیط، یکی از هیجان انگیزترین کشورها برای انجام تجارت در منطقه است. به لطف درآمدهای نفتی کشور و سهولت انجام تجارت، هزینه زندگی واقعاً پایین است. شایان ذکر است شما باید با آب و هوای معمولی مبارزه کنید. با این حال، خرید سیستم های خنک کننده هزینه زیادی برای شما نمی خواهد، بنابراین باید به راحتی آب و هوا را جبران کنید.

در این کشور، استخراج بیت کوین در مجموع می تواند حدود 1500 دلار هزینه داشته باشد. بیت‌کوین در کویت قانونی نیست، بنابراین به احتمال زیاد آن‌ها را انجام داده و به معامله‌گران در دیگر می‌فروشند.

ونزوئلا

این کشور ممکن است با یکی از بدترین سطح تورم رمز شود، اما ونزوئلا یک کشوردارنگاری است. رئیس جمهور نیکلاس از ارزهای دیجیتال را برای دور زدن تحریم های اقتصادی اعمال شده توسط ایالات متحده استفاده می کند، و آنها را به خوبی عمل کرده اند.

در ادامه، متوجه می‌شوید که استخراج نیز یک فعالیت پرسود مرتبط با رمزنگاری در این کشور آمریکای لاتین است. با این، ممکن است با مشکلاتی از برق تبدیل شود زیرا ونزوئلا به قطعی طولانی مدت مشهور است.

ایسلند

ایسلند رویای هر ماینر ارز دیجیتال است – این کشور دارای مقدار زیادی برق ارزان، آب و هوای سرد و شرایط مطلوب است. تنها در دو سال گذشته، فعالیت‌های دیجیتالی در این جزیره تقریباً دو برابر شده است.

مطلب دیگر :   خرید عطر و ادکلن اصل

خب، حقایق چه می گویند؟ برق برق در اسلام حدود 0.071 دلار به ازای هر کیلووات ساعت است که به دلیل شبکه برق آبی و نیروگاه های زمین گرمایی چشمگیر این کشور، قیمت آن پایین است. شما هم متوسط ​​متوسطی بین -1 تا 12 درجه سانتیگراد دریافت کنید، به معنی هزینه های تهه مطبوع ناچیز خواهد بود. دولت همچنین هیچ محدودیتی برای استخراج در اینجا قائل نشده است، بنابراین شما می توانید فعالیت های آزادانه انجام دهید.

تنها مشکلی دارند که معدنچیان در ایسلند با آن وجود دارد که نیروی کار است. نرخ بیکاری 3.5 درصد است، بنابراین برای جذب استعدادهای برتر باید پول زیادی خرج کنید.

چین

ایالات متحده

راه اندازی یک کسب و کار معدنی در ایالات متحده معمولاً مشابه انجام آن در چین است. ایالات متحده ممکن است در نتیجه از سطح شهرت مشابه چین باشد، اما شما نمی توانید از این نتیجه مطمئن شوید که از ایمن بودن عملیات خود را می آورید.

سال گذشته از نظر استخراج معدن، سال بزرگ برای ایالات متحده آمریکا، با راه اندازی شرکتی در این کشور انجام شد. بیشتر به وفور زمین اشاره کرده اند، و همچنین باید به خاطر داشته باشید که آرزوهای رمزنگاری شده در ایالات متحده آمریکا برجسته هستند، اما زمانی که زمان فروش بیت کوین های استخراج شده فرا می رسد، این کشور عالی است.

در حال حاضر، ایالات متحده توسط Investopedia به‌عنوان چهل و یکمین کشور ارزان‌ترین کشور برای ارز دیجیتال با پرداخت هزینه برداشت 4578 دلار برای هر توکن رتبه‌بندی شده است. با این حال، گزارشی که رسانه‌های خبری توضیح می‌دهند، می‌تواند از ایالت به دیگری متفاوت باشد. چند دلیل برای این وجود دارد. آنها شامل زمین های موجود، اندازه آب و هوا، و در ساختن نیروگاه آبی و هزینه برق (که بین ایالت ها نیز متفاوت است).

ممکن است دولت هنوز قوانینی در مورد استخراج کریپتو نباشد، اما بدیهی است که این فعالیت همچنان ادامه دارد.

https://hoseinifinance.com/blog/financial-markets/bourse-education/

ایران

ایران ممکن است در حال حاضر در آستانه یک بحران اقتصادی و سیاسی باشد، اما استخراج کریپتو آن هنوز بسیار قوی است. در مورد قوانین، بیت کوین قانونی است و دولت ایران رسما آن را به عنوان یک فعالیت صنعتی به رسمیت می شناسد.

ایران همچنین محل شکوفایی عمده برای استخراج معادن بوده است، زیرا معدنچیان در سراسر جهان تا دلیل به قیمت ارزان برق کشور به آنجا نقل مکان کرده اند. خانوارها بین 0.03 تا 0.05 دلار به ازای هر کیلووات ساعت در کشور شمال پرداخت می کنند.