نکات ضروری که هنگام خرید املاک حتما باید در نظر گرفته شود

املاک

 

این به این دلیل است که بسیاری از مالکان به دلیل افزایش مالیات، هزینه ها و هزینه های نگهداری تصمیم به فروش املاک گرفته اند.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مالکیت خانه هستید اما اصلاً علاقه ای به شرکت در کلاس حضوری ندارید، جای نگرانی نیست. کلاس های آنلاین زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند اطلاعاتی را که باید بدانید.

فروش مسکن مهر پرند 

خانه خود را روشن نگه دارید. آیا خانه ها لوازم خانگی دارند؟ گاهی، اما نه همیشه. پس چگونه می‌دانید خانه‌ای که می‌خرید شامل چه مواردی می‌شود؟ ما توضیح خواهیم داد که کدام لوازم به طور معمول در فروش خانه گنجانده می شوند و چگونه می توان با لوازمی که چنین نیستند مذاکره کرد.

خرید آپارتمان در هشتگرد قدیم 

همانطور که قبلاً ذکر شد، مشارکت در املاک و مستغلات نسبت به سایر انواع سرمایه گذاری در املاک بازده سرمایه گذاری بالاتری را ارائه می دهد. این بدان معنی است که شرکا می توانند این فرصت را داشته باشند که بازده سرمایه گذاری بیشتری را برای سرمایه ای که برای سرمایه گذاری می گذارند به دست آورند.

هنگامی که مالک ملک تمام یا بخشی از ساختمان را به مستاجر اجاره می دهد، مالک این خطر را متحمل می شود که مستاجر ممکن است ناخواسته حادثه ای ایجاد کند که به شخصی که از ملک بازدید می کند آسیب برساند. شخص زیان دیده ممکن است با شکایت از مستاجر و صاحبخانه برای جبران خسارت به دنبال جبران خسارت باشد.

خرید ملک در قبرس شمالی 

خانه‌ها همچنان در زمان نزدیک به رکوردی به فروش می‌رسند، به طوری که میانگین تعداد روزهای مورد نیاز برای فروش یک خانه تک‌خانواری در کالیفرنیا تنها یک روز نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد، از هفت روز در آوریل 2021 به هشت روز در آوریل 2022.

وام دهندگان هنگام خرید خانه خیلی بیشتر از چک حقوق شما را در نظر می گیرند. نسبت بدهی به درآمد (DTI) و توانایی شما در پرداخت وام مسکن بیشتر از میزان پرداختی شما در نظر گرفته می شوداگر ساعت‌ها صرف گشت و گذار در خانه‌ها به صورت آنلاین و حضوری کرده‌اید تا با هر یک از آنها فروشنده‌های دلخواه پیدا کنید، ممکن است به این فکر کرده باشید که به طور کلی از خرید خانه منصرف شوید و به جای آن تصمیم بگیرید که مکان خود را از پایین به بالا بسازید. ساختن خانه شخصی شما می تواند فواید زیادی داشته باشد، مهمترین آنها این است که شما فرصت دارید دقیقاً به آنچه می خواهید برسید و خانه ای رویایی بسازید که تمام موارد موجود در لیست “خواسته ها و نیازهای” شما را بررسی کند – به شرطی که توانایی مالی داشته باشید. آی تی.خرید خانه فقط یک خرید ساده نیست. همچنین انتقال قانونی اموال از یک نهاد به نهاد دیگر است. از آنجایی که جنبه حقوقی این معامله می تواند بسیار پیچیده باشد، گاهی اوقات برای خریداران یا فروشندگان خانه منطقی است (یا حتی ضروری است) که از وکیلی استفاده کنند که بتواند به نفع آنها باشد. در حالی که احتمالاً در حین کار برای بستن خانه خود با هزینه های بی شماری دست و پنجه نرم خواهید کرد.اگر صاحب خانه ای هستید که می خواهید راه خود را با ملک فعلی خود جدا کنید، چند انتخاب دارید: فروش یا اجاره آن. این یک تصمیم مهم است که می تواند بر امور مالی و درآمد احتمالی شما تأثیر بگذارد. بنابراین، کدام گزینه بهتر است؟ بستگی به وضعیت مالی شما دارد. در اینجا چیزی است که باید قبل از تصمیم به فروش یا اجاره خانه خود بدانید.قراردادهای زمین جایگزینی برای تامین مالی سنتی وام مسکن توسط فروشنده است. آنها معمولاً زمانی استفاده می شوند که خریداران تمایلی به دریافت وام مسکن از طریق بانک یا سایر مؤسسات وام مسکن ندارند. آنها همچنین ممکن است به دلیل وضعیت اعتباری خود یا سایر دلایل صلاحیتی نتوانند وام مسکن دریافت کنند. به همین دلیل است که قراردادهای زمین رشد کرده و پس از بحران وام مسکن 2007-2010 گزینه مناسبی در نظر گرفته شده است .

چرا خریدارانی که برای اولین بار خانه می کنند باید یک دوره آموزشی آنلاین بگذرانند؟

اگر خانه شما برای مدت طولانی در بازار مانده است، همیشه دلیل آن مشخص نیست. این به این دلیل است که عوامل زیادی تعیین می کنند که خانه شما با چه سرعتی به فروش می رسد. محله شما، وضعیت فعلی خانه شما و شرایط بازار، همگی نقش دارند.

چه سرمایه گذار باشید، چه مستاجر یا فقط در مورد املاک و مستغلات کنجکاو باشید، احتمالاً نام مدیران املاک را شنیده اید – اما مدیر املاک چه می کند؟ وظایف مدیر املاک فراتر از آن چیزی است که انتظار دارید. آنها اغلب خیلی بیشتر از جمع آوری اجاره انجام می دهند. بیایید تعدادی از مسئولیت‌هایی که توسط مدیران املاک انجام می‌شود را بررسی کنیم و اگر تصمیم به همکاری با یکی از آنها دارید، می‌توانید انتظار داشته باشید.

اجاره نامه ای که در آن پرداخت اجاره شامل خدمات دیگری مانند خدمات آب و برق، تعمیر و نگهداری و خدمات حذف چمن/برف می شود. مالک این هزینه ها را می پردازد و در اجاره نامه به مستاجرین می سپارد. این می تواند برای مستاجرین یک مزیت باشد زیرا از پرداخت این هزینه های اضافی صرفه جویی می کند، اما ممکن است صاحبخانه بیش از آنچه در واقع برای این خدمات پرداخت می شود، هزینه کند.

در مقایسه با بسیاری از سرمایه گذاری های دیگر، به راحتی می توان زمین خام را به دست آورد. هزینه آن بسیار کمتر از زمین های توسعه یافته یا املاک تجاری یا مسکونی است. نگهداری آن چندان پرهزینه نیست. برخلاف مدیریت یک ساختمان، نیازی نیست که دائماً نگران تعمیرات یا به روز رسانی باشید. شما گزینه های متعددی با زمین خام در اختیار دارید. شما می توانید چیزی را در زمینی که به دست می آورید بخرید و نگه دارید، اجاره کنید یا حتی بسازید.

مهم است که به چند دلیل به محض اینکه آماده شروع به جستجوی خانه هستید، فرآیند تامین مالی را شروع کنید. اولاً، شروع زودهنگام فرآیند، هرگونه موانع مالی را در حین بسته شدن از بین می برد، که به شما کمک می کند به موقع و بدون غافلگیری ببندید.

پیش‌پرداخت خانه، نقدی است که خریدار در معاملات ملکی و سایر خریدهای بزرگ پیش پرداخت می‌کند. پیش پرداخت ها معمولاً درصدی از قیمت خرید است و می تواند از 3٪ تا 20٪ برای ملکی که به عنوان اقامتگاه اصلی استفاده می شود متغیر باشد. پیش پرداخت مورد نیاز معمولاً با توجه به نوع وام مسکنی که انتخاب می‌کنید، اما وضعیت مالی و نوع ملکی که می‌خرید (مثلاً خواه محل سکونت اصلی شما باشد یا یک ملک سرمایه‌گذاری ) تعیین می‌شود.

چه در حال سرمایه گذاری برای برگرداندن ملک باشید و چه آن را به عنوان یک سرمایه گذاری اجاره طولانی مدت نگهداری کنید، هزینه های حمل در املاک و مستغلات باید در نظر گرفته شود. برای آشنایی با هزینه های حمل و نقل و نحوه محاسبه آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

خرید خانه یک تعهد بزرگ است. قبل از شروع جستجوی خانه، باید گزینه های وام مسکن را مقایسه کنید و مشخص کنید چه کسی برای وام مسکن درخواست می کند. زوج های مجرد به صورت انفرادی برای وام مسکن اقدام خواهند کرد. این بدان معناست که شریکی که امتیاز مالی و اعتباری قوی‌تری دارد ممکن است بخواهد خانه را بخرد تا شرایط وام و نرخ بهره بهتری داشته باشد.

خانه‌های سبک فدرال با چند عنصر کلیدی معماری، از جمله شکل مربع یا مستطیل و پنجره‌ها و ستون‌های پالادیایی مشخص می‌شوند. اما با وجود این ویژگی‌هایی که به راحتی قابل شناسایی هستند، سبک فدرال اغلب با سبک استعماری اشتباه گرفته می‌شود – بنابراین اجازه دهید آن را با کمی جزئیات بیشتر تجزیه کنیم. از بیرون، خانه‌های به سبک فدرال از نظر طراحی ساده هستند و اغلب از یک نمای آجری و یک پلان مربع یا مستطیل شکل تشکیل شده‌اند.

آیا تا به حال به خرید خانه یا خانه تعطیلات با دوستان یا خانواده فکر کرده اید؟ شما ممکن است بیشتر علاقه مند باشید که به لیست هایی برای گریزهای کوهستانی نگاه کنید تا در مورد روش هایی که قانون اشکال مالکیت مشترک را به رسمیت می شناسد.

اگر در مورد خرید ملک سرمایه گذاری فکر کرده اید ، شراکت املاک ممکن است نقطه شروع خوبی باشد. اینها سرمایه گذاری های مشترک محدودی هستند که عمدتاً در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند. آنها سرمایه گذاران را گرد هم می آورند تا سرمایه گذاری مشترک خود را مدیریت کرده و از نظر مالی حمایت کنند. سرمایه گذاری در یک مشارکت املاک و مستغلات مزایای زیادی دارد، اما تصمیم برای همه نیست. بیایید با وارد شدن به جزئیات و ارزیابی مزایا و معایب آنها ببینیم آیا این برای شما مناسب است یا خیر.

ارزان ترین راه برای ساخت خانه طراحی یک جعبه ساده است. چسبیدن به پلان مربع یا مستطیل شکل، ساختمان و طراحی را ساده می کند. به طور کلی، ساخت و ساز ارزان تر از ساختن یک خانه یک طبقه گسترده است، بنابراین اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، ممکن است بخواهید برای یک خانه چند طبقه برنامه ریزی کنید.

مبلغ نقدی شما معمولاً از کل هزینه های بسته شدن شما بیشتر است زیرا شامل پیش پرداخت شما می شود. قبل از اینکه وام خود را امضا کنید، افشای پایانی خود را با برآورد وام خود مقایسه کنید. هزینه ها، نرخ بهره و شرایط وام در افشای پایانی شما باید بسیار شبیه به برآورد وام شما باشد. اگر هزینه از برآورد وام شما به افشای پایانی شما تغییر کرده است، باید این موضوع را با وام دهنده وام مسکن خود در میان بگذارید وام دهنده شما فقط نمی خواهد ببیند چقدر پول در می آورید. آنها همچنین می خواهند یک سابقه کاری (معمولاً حدود 2 سال) ببینند تا مطمئن شوند منبع درآمد شما پایدار و قابل اعتماد است. آماده‌سازی درآمد شما به جمع‌آوری مدارک مناسب برای نشان دادن اشتغال ثابت است. اگر در لیست حقوق و دستمزد هستید، احتمالاً فقط باید فیش حقوقی اخیر و W-2 را ارائه دهید

مطلب دیگر :   Raka Part - راکا پارت فروشنده انواع سنسور اکسیژن خودروهای ایرانی