بهترین مهدکودک های میرداماد

کاربر گرامی شما در این صفحه می توانید بهترین مهدکودک های میرداماد را مشاهده نمائید.

نام مهدکودک: مهد کودک و پیش دبستانی هیوا در میرداماد

آدرس مهدکودک: میرداماد، خیابان نساء، کوچه پیرزاده، پلاک ۲۳

نام مهدکودک: مهدکودک و پیش دبستانی رادین در میرداماد

آدرس مهدکودک: میرداماد، خیابان نساء، کوچه پیرزاده، پلاک ۲۳

نام مهدکودک: مهدکودک کلید مهربانی در جردن

آدرس مهدکودک: جردن، بالاتر از چهارراه جهان کودک، انتهای پدیدار، پلاک ۱۷

نام مهدکودک: مهد کودک دنیای رنگین میرداماد

آدرس مهدکودک: تهران – میرداماد – خیابان نفت شمالی – کوچه یکم – پلاک 17

نام مهدکودک: مهد کودک چیستا جردن

آدرس مهدکودک: تهران – خیابان ولیعصر – بالاتر از میرداماد – کوچه سرو – پلاک 15

نام مهدکودک: مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه جهان کودک

آدرس مهدکودک: تهران – بلوار میرداماد – جنب مترو میرداماد – خیابان سهیل تبریزیان – نبش کوچه نازنین – شماره 11

نام مهدکودک: مهد کودک پیچک میرداماد

آدرس مهدکودک: تهران – بلوار میرداماد – میدان محسنی – دانشکده علوم توانبخشی

نام مهدکودک: مهد کودک آذین در جردن

آدرس مهدکودک: خیابان ولیعصر – کاوسیه – پایین تر از اسفتدیار ( تقاطع نیایش ) – خیابان بابک بهرامی – پلاک 57

حضور در مهد کودک نخستین جدایی رسمی کودکان از خانواده است تا بتوانند در محیط شاد و مفرح با مهارت های مختلف آشنا شوند. بهتر است پارامترهای موثر بر انتخاب مراکز آموزشی نمونه را بشناسید تا نه تنها ظلمی در حق فرزندانتان صورت نگیرد بلکه با آموختن مهارت های مختلف، بتوانند شخصیت فاخری را نیز کسب نماید.

عوامل موثر بر انتخاب بهترین مهدکودک

مهد کودک با داشتن مربیان حاذق و توانمند می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد به شرط آنکه یک نقشه راه اصولی برای انتخاب بهترین مهدکودک در نظر داشت:

برنامه آموزشی

نحوه یادگیری کودکان می تواند بازدهی آموزش را دوچندان کند بنابراین درباره متد تدریس موسسات آموزشی اطلاعاتی را کسب کنید. برخی از خانواده ها تنها به فاکتورهایی مانند قیمت، ساعت کاری و … اکتفا می کنند. در حالی که می بایست تقویت خلاقیت، نوآوری و استعداد یابی ملاک قرار داد تا کودکان بدون احساس محدودیت، رشد کنند و شاهد شکوفایی مهارت های فکری و جسمی باشند.

بهداشت و امنیت

کودکان نمی توانند به خوبی از جان خویش و سلامتی روح و ذهن محافظت کنند بنابراین رعایت پروتکل های ایمنی و بهداشتی اهمیت بالایی دارد. میبایست برنامه نظافت منظم را از کادر آموزشی بپرسید تا ببینید به شکل منظم کلاس ها، فضاها و وسایل مختلف نظافت می شوند یا خیر.

مطلب دیگر :   هرآنچه لازم است از فاکتور فروش بدانید

نظم و انضباط در کلاس

حضور وسایل مختلف در فضایی کلاس چندان بازدهی بر روند آموزشی ندارد علاوه بر آنکه با حواس پرتی، امکان آسیب رسیدن به سلامت کودکان را افزایش می دهد بنابراین نسبت به فضای کافی کلاس ها، اطمینان حاصل کنید تا شاهد یادگیری مهارت های مختلف نیز باشید.

مربیان

مربیان برای حضور در مهد کودک نیاز است دوره‌های مختلف را ببینند تا متناسب با دانش خود، هیجانات کودکان را کنترل کنند همچنین پس از رمزگشایی از استعداد آنها را برای پرورش مهارتهای مختلف آماده کنند. حال کمتر از آموزش مستقیم استقبال می شود درحالی که شیوه اکتشافی کمک می کند، کودکان خودجوش در فعالیت‌های مختلف حضور پررنگی داشته باشند و با تفریح و بازی مهارت های مختلف را مسلط شوند.

کیفیت مواد غذایی

کودکانی که در مهد کودک در حال آموزش هستند نیاز به دریافت مواد غذایی مختلف از گوشت، میوه، لبنیات، تنقلات سالم و … دارند بنابراین نیاز است وعده های غذایی و برنامه‌های آن را چک کنید در صورتی که فرزندتان به غذای خاصی حساسیت دارند و یا علاقه چندانی به مواد غذایی ندارد نیاز است جزئیات مطرح شود.

سطح مراودات در مهدکودک

 کودکان باید با آسودگی خیال در مهدکودک حاضر شوند. اگر در بازدید نخستین، فرزندتان چندان رضایتی از مرکز آموزشی ندارد. بهتر است به این نوع قضاوت اهمیت بدهید مطمئناً جزئیات دیگری از فضا یا رفتار پرسنل را دیده است و مطمئن شده است که نمی تواند در این فضایی خاص، آموزش ببیند.

قیمت

اگر چه در اغلب مراکز آموزشی، قیمت نزدیکی برای خدمات آموزشی تعریف می شود اما ممکن است برخی از آپشن ها مانند کلاس های خاص مهارتی، هزینه اضافه نیز داشته باشند بنابراین تمامی جزئیات را بپرسید تا مطمئن شوید در ساعات کاری، تقسیم بندی کلاس ها به درستی صورت می گیرد.

منبع: بهترین مهدکودک در میرداماد