پرفروش ترین وسایل دکوری در سال ۱۴۰۰

 

برخی از عناصر طراحی پرفروش ترین وسایل دکوری هستند که بسیار عجیب هستند، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که آنها را از دور تحسین کنید: یک تاب صندلی فوق العاده لوکس، یک کمد بزرگ، یا کف های کریستالی.

چرخ دستی‌های بار در حال حاضر پرفروش ترین وسایل دکوری محبوب هستند، اما در چند سال گذشته، این سبک خاص از West Elm همواره بیشترین توجه را به خود جلب کرده است. اگر می خواهید متقاعد کنید که یک ظاهر طلایی کلاسیک راه حلی است، صدها تگ #mywestelm را که این قطعه در اینستاگرام جمع آوری می کند، تماشا کنید.

چقدر این لحاف کتان (در این رنگ خاص) برای برند ملنیال محبوبیت دارد؟ یکی از نمایندگان این برند می‌گوید پس از فروختن آن، لیست انتظار 3390 نفری وجود پرفروش ترین وسایل دکوری داشت. نزدیک به یک سال بعد و بدون توجه به فصل، همچنان به طور مداوم فروخته می شود.

اما پس از آن، آن دسته از جدیدترین ظروف سرامیکی دکوری قطعات دکور خانه وجود دارند که به عنوان فوق العاده شیک و در عین حال در دسترس پذیرفته شده اند – و این دستور العمل برای یک پرفروش ترین وسایل دکوری پرفروش است. از آنجایی که چیزهایی که برای مکانی که بیشتر وقت خود را در آن سپری می‌کنید، اغلب سرمایه‌گذاری‌هایی هستند که سال‌ها (و از طریق چندین حرکت) با آن‌ها زندگی خواهید کرد، خوب است بدانید که انتخاب‌های دکوری امتحان شده و واقعی چه هستند.

قیمت خرید وسایل دکوری

پس از اینکه اینفلوئنسرهایی مانند بازیگر زن Haylie Duff و Emily Schuman وبلاگ نویس از Cupcakes and Cashmere عشق خود را به این فرش بسیار پرفروش ترین وسایل دکوری رنگارنگ در رسانه های اجتماعی نشان دادند، فروش آن افزایش یافت – و بلافاصله فروخته شد. سریع به سمت انبارها بروید و لیست انتظار از 500 نفر فراتر رفت. در حال حاضر، (بیشتر) بازگشته است – اگرچه اندازه 3 در 5 فوت (225 دلار) قبلاً از بین رفته است.

به گفته یکی از نمایندگان برند، پرفروش ترین وسایل دکوری  اگرچه تارگت مجموعه جدیدی از محصولات را برای فصل بهار و تابستان در قفسه‌ها عرضه می‌کند، اما این قطعه مینیمالیستی در چند فصل گذشته پرفروش‌ترین بوده است. و در حالی که خرده‌فروش‌های بزرگ همیشه اقلام منزل خود را دوباره و دوباره ذخیره نمی‌کنند، محبوبیت این لامپ باعث بازگشت آن می‌شود.

واقعاً یک لیوان چقدر می تواند محبوب باشد؟ اگرچه این برند شیک چهار سال پیش آنها را معرفی کرد، اما آنها طرفداران جدی پیدا کرده اند – حتی جسیکا چستین برای نشان دادن علاقه خود به رسانه های اجتماعی می رود. (و هی، شما همچنین می توانید از آنها برای استراحت روزانه خود استفاده کنید.) در واقع، موفقیت این محصول حتی الهام بخش یک دسته کاملاً جدید در سایت Anthropologie شده است که پرفروش ترین وسایل دکوری فقط به فنجان های سفارشی اختصاص داده شده است.

مطلب دیگر :   گیفت و استند تزئیناتی شیک و مدرن

بله، علف هرز عجیب و غریب پرفروش ترین وسایل دکوری  یک نیروگاه مخفی دوستدار محیط زیست است – و کول هان آن را به ستاره جفت کفش ورزشی جدید شما تبدیل می کند: نسل ZERØGRAND II. این کفش پایدار از مواد Cole Haan’s FlowerFoam™ – ساخته شده از حداقل 25 درصد لاستیک طبیعی قاصدک – استفاده می کند تا زیره ای سبک مانند هوا ایجاد کند که یک فنر واقعی را در گام شما قرار می دهد.

می‌پرسید چه چیزی باعث پایداری قاصدک‌ها می‌شود؟ تبدیل کردن چیزهای ناخواسته (مانند بطری های آب بازیافتی یا علف های هرز مزاحم که چمن شما را پر می کند) به چیزی شیک (مثل جدیدترین کفش های کتانی در کمد شما) برمی گردد.

قیمت وسایل دکوری شیک

اسکات پت، مدیر ارشد خلاقیت در Cole Haan می‌گوید: «قاصدک‌ها برای اکثر مردم آزاردهنده هستند، بنابراین استفاده خوبی برای علف‌های هرز ناخواسته پیدا می‌کنند. “من فکر می کنم نکته مهم در مورد قاصدک ها و ایجاد لاستیک قاصدک این است که قاصدک ها یک منبع تجدید پذیر هستند. بنابراین بسیاری از مکان هایی که قاصدک ها رشد می کنند مکان هایی هستند که سایر محصولات و چیزها نمی توانند رشد کنند.”

به عنوان کفش افتتاحیه ابتکار Cole Haan’s Change Forward™ برای نوآوری پایدار و طراحی طبیعی – طرح اولیه این شرکت برای جستجوی فعالانه مواد مشتق شده یا بازیافتی طبیعی برای محصولاتش – این کفش‌های کتانی توانایی برند را برای ترکیب سبک، عملکرد و پایداری به نمایش گذاشت پرفروش ترین وسایل دکوری. . پت می‌گوید: «نسل ZERØGRAND II برای ما نقطه اوج جمع شدن همه این چیزها بود. نتایج؟ کفش‌های کتانی هوادار و با کف نرم که هر قدمی که برمی‌داری کمی راحت‌تر، شیک‌تر و پایدارتر می‌کنند.

برای اطلاعات دقیق، از برخی از پرهیاهوترین مارک‌های دکور، صاحبان خرده‌فروشی را دریافت کردم تا در مورد انتخاب‌های برتر مشتریان خود اطلاعاتی را ایجاد کنند – خواه آنها در حال راه‌اندازی آپارتمان پس از کالج خود باشند یا به یک واحه شیک به سبک گهواره‌ها ارتقا دهند. پرفروش ترین وسایل دکوری .