اسپاتیفای انقلابی در صنعت موزیک

امروزه هر کسی میخواهد به منبعی دسترسی داشته باشد که بتواند به تمامی آهنگ هایی که دوست دارد به آنها گوش دهد دسترسی داشته باشد، خیلی در برخی شبکه های اجتماعی به برخی از آهنگ های مورد علاقه شان در حد کمی میتوانند دسترسی داشته باشند. ولی باز نیاز این دسته از افراد آن طور که میخواهند برطرف نمی شود، سپس مجبور می شوند به یک مکانی بزرگتر دسترسی پیدا کنند تا بتوانند از گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه شان نهایت لذت را ببرند. امروز می خواهیم یکی از بزرگترین پلتفرم های حوزه موسیقی به نام اسپاتیفای را خدمتتان معرفی کنیم و به شما دقیقا بگوییم که چگونه میتوانید اکانت اسپاتیفای را تهیه کنید و از اشتراک رایگان آن بهره‌مند گردید.

اسپاتیفای انقلابی در صنعت موزیک

پلتفرم اسپاتیفای یک پلتفرم جهانی در حوزه موسیقی است که اگر شما بخواهید دنبال یک آهنگی بگردید، این پلتفرم میتواند به شما کمک کند تا سریعتر این کار را انجام دهید. ولی اسپاتیفای در نهایت برای اینکه پابرجای بماند در نظرگرفت تا خدماتی را در این حوزه به کاربران ارائه کند. یکی از مهمترین موارد در این بخش مربوط به اکانت پریمیوم اسپاتیفای است. برای اکانت اسپاتیفای پریمیوم افراد ماهانه باید هزینه‌ای حدود 10 دلار را پرداخت کنند که این رقم دقیقا برای برخی افراد مثل دانش آموزان و دانشجویان 50 درصد تخفیف خواهد داشت. اکانت پریمیوم ویژگی هایی دارد که به شرح زیر می باشند.

اشتراک اسپاتیفای ارزشمند

افراد بدون هیچ تبلیغی میتوانند به آهنگ هایشان گوش کنند. به صورت همیشگی میتوانند آهنگ های مورد علاقه شان را دانلود کنند و با با کیفیت بالا به آهنگ هایشان گوش دهند. البته اکانت رایگان هم دارد که افراد در این بخش هنگامی که به موسیقی مورد علاقه شان گوش میدهند تبلیغ برایشان نمایش داده می شود. یک سری دیگر از اکانت ها خانوادگی هستند که افراد باید برای این بخش هزینه ای در حدود 15 دلار را پرداخت نمایند.

حالا در این بخش میخواهیم راه های مربوط به دسترسی به اکانت رایگان اسپاتیفای را به شما معرفی سازیم.

مطلب دیگر :   فروشگاه اینترنتی جاسک

برای عضویت در اکانت رایگان اسپاتیفای شما کافی در ابتدا عضو سایت اسپاتیفای شوید و بعد از انجام مراحل ثبت نام  وارد سایت شوید بعد از اینکه وارد سایت شدید  میتوانید به آهنگ هایی که دوست دارید گوش کنید. ولی باید بدانید که استفاده از اکانت رایگان اسپاتیفای محدودیت هایی هم دارد مثلا در روز فقط میتواند 7 یا 8 بار به موسیقی هایی که میخواهید گوش دهید و با کیفیت متوسط هم آهنگ ها همان طور که گفتیم برایتان پخش می شوند.

یکی دیگر از بخش های مربوط به استفاده از اکانت رایگان اسپاتیفای استفاده از یک سری پتلفرم ها مثل points prize  است همچنین میتوانید از برخی اپلیکیشن های مربوط به سیستم عامل  تلفن همراهتان به اکانت رایگان اسپاتیفای دسترسی کاملی داشته باشید. حالا اگر بخواهید خدمات و سرویس های بیشتری از اسپاتیفای دریافت باید اکانت شما به حالت پریمیوم تبدیل شود یعنی با پرداخت چند دلار در ماه شما میتوانید به آهنگ های مورد نظرتان با بهترین کیفیت دسترسی داشته باشید. حالا میرسیم به این که چگونه اکانت پریمیوم سایت اسپاتیفای را تهیه نماییم.

روش برای تهیه اکانت پریمیوم

یکی ازمراحل در حوز خرید گیفت کارتهای اسپاتیفای می باشد که هزینه هایی در حدود 10 تا 30 و تا 65 دلار را دربر میگیرد  بعد از ساخت اکانت اسپاتیفای و خرید گیفیت کارت میتوانید وارد اکانت خودتا شوید ردیم کد مربوط حسابتان در اسپاتیفای را وارد کنید ولی شما  در ابتدا باید مواردی را در نظر بگیرید یکی از آن موارد هنگام ثبت نام است که کشور خودتان را باید روی کشوری تنظیم کنید(مثلا آمریکا) که گیفیت کارت شما مربوط به همان کشور باشد و تنظیمات لوکیشن تان هم باید بر طبق کشوری باشد که شما در پروفایلتان تنظیم نمودید.

https://v.gd/pCS2Wt

https://u.to/6hlyHA

http://gg.gg/12ofev