با ماشین‌ لباسشویی هوشمند AddWash سامسونگ بیشتر آشنا شوید؛ وسیله ای از آینده

خونهای هوشمند یکی از نگرانیای اهالی فناوریه که در چند سال گذشته بیشتر تمرکز خود رو روی اون گذاشته و محصولاتشون رو به شکلی تولید می کنن که تا حد امکان از اندازه دخالت آدم واسه راه اندازی، استفاده یا انجام وظایف این دستگاه ها کم کنن. به زبانی ساده باید گفت که بیشتر تمرکز برنده ها و شرکتای مطرح در بخش تولید لوازم خونگی، طراحی و عرضه کالاهاییه که یه قدم شما رو به آینده نزدیک تر می کنن.

یکی از برنده هایی که چشم اندازه های اصلی خود رو روی همین بحث تعیین کرده، سامسونگه که در میدونای مختلفی فعالیت داشته و تقریبا همیشه هم در جلب رضایت مشتریایی خود موفق بوده.
یکی از صدها محصول این شرکت کره ای رو ماشینای لباسشوئی تشکیل دادن که نسل به نسل بهتر شده و امکانات خاص و جدیدی رو در اختیار مشتریا قرار میدن.

از جمله جدیدترین خونواده ماشین‌های لباس‌شویی سامسونگ که میشه اونا رو وسیله ای از آینده هم شمرد، AddWash نام دارن. که بخاطر این از شما دعوت می کنیم در ادامه این مطلب بیانیه خبری این محصول که به وسیله دفتر روابط عمومی سامسونگ تو تهران واسه ما فرستاده شده رو مطالعه کرده و با رازهای شست‌وشوی حرفه ای آشنا شید.

به چه دلیل هوله‌های هتل‌ها از هوله‌های خونگی نرم‌تر هستن؟ به چه دلیل لباس‌های کودک، بعد از شست‌وشو از لطافت روز اولشون کم می‌شه؟ به چه دلیل لباس‌های نخی حتی وقتی با دست شسته می‌شن، فرم اولیه خود رو از دست میدن؟ سوال‌هایی مثل این، یکی از نگرانی‌های همیشگی خانوم‌های خونه‌دار هستن. سوال‌هایی که شستن لباس‌ها رو به یه مشکل تبدیل کرده. این در حالیه که امروزه در بیشتر خونه‌ ها یه ماشین لباس‌شویی هست و کار شست‌وشوی لباس‌ها دیگه نباید نگرانی هر روزه باشه.

واقعیت اینه که لباس شستن هم مانند آشپزیه. در آشپزی هر خانمی به روش خود غذا می‌پزد. اندازه شعله گاز و اندازه روغن، نمک، ادویه و زمان اضافه کردن هرکدوم از اونا به روند پخت غذا،‌ موضوعاتی هستن که به نظر سرآشپز بستگی دارن. اتفاقا همین‌ها هستن که مزه غذای مادربزرگ‌ها رو از دستپخت یه خانوم جوون، جدا می‌کنن. در مورد شست‌وشوی خونگی لباس‌ها هم همین‌طوره و هر کدبانویی با روش خاص خود لباس‌هاش رو می‌شید.

فرق خشک‌شویی‌ها و لباس‌شویی هتل‌ها با چیزی که در خونه‌ ها اتفاق می‌افتد، در نوع به کار گیری ماشین لباس‌شوییه، یعنی همون دستپخت سرآشپز. پس واسه حل مشکل، کافیه به یه سوال جواب بدیم: چیجوری در شست‌وشوی لباس، حرفه‌ای باشیم؟

فوت کوزه‌گری

شاید شما تبلیغات ماشین لباس‌شویی جدید سامسونگ رو دیده‌اید. همون ماشینی که در ظاهر یه «در» اضافه داره و می‌توان لباس‌های جا مونده رو موقع شستشو بهش اینو هم به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین گفتن. اما این تنها کاربرد «در» اضافه ماشین لباس‌شویی‌های اَدواش (AddWash) سامسونگ نیس.
این «در» باعث می‌شه شما حرفه‌ای باشین و می‌توان اونو شروع نسل جدیدی از تفکر و نگاه به ماشین‌های لباس‌شویی و شست‌وشوی خونگی به حساب آورد.

مطلب دیگر :   چگونه عشق را در یک رابطه طولانی‌مدت حفظ کنیم؟

در هتل‌ها واسه نرم‌شدن ملحفه‌ها و هوله‌ها به اونا نرم‌کننده می‌زنند، این اتفاق در خونه هم رخ می‌دهد، اما بازم نتیجه یکی نیس! دلیل این، زمان اضافه کردن مایع نرم‌کننده به روند شستشوه. در ماشین لباس‌شویی‌های معمولی، پودر شوینده (یا مایع شوینده) به همراه نرم‌کننده از همون اول در مخزن ریخته می‌شن، اما ادواش این امکان رو به شما می‌دهد که مایع نرم‌کننده رو هر زمان که خواستین به روند شست‌وشو اضافه کنین. این یکی از رازهای کلیدی نرم‌تر شدن هوله‌ها و لباس‌ها هستش.

از این روش در شستن لباس‌های کودکان هم می‌توان استفاده کرد، با این توضیح که ادواش یه حالت خاص واسه لباس کودک داره و اینجوری شما می‌تونید از لطافت لباس کودک خود، اطمینان بالایی داشته باشین. اینو هم به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین، می‌تونید با فعال کردن گزینه قفل کودک ادواش، واسه امنیت اون «در» اضافه، نگرانی نداشته باشین.

یه همکاری لذت‌بخش

یکی دیگه از امتیازات به کار گیری ادواش، وقتیه که ترجیح می‌بدین بعضی لباس‌ها رو با دست بشورید. خیلی از خانوم‌ها، لباس‌های نخی یا مجلسی زنونه رو یا با دست می‌شویند یا به خشکشویی میدن، چون فکر می کنن بافت این لباس‌ها با این کار آسیب کمتری می‌بیند. تا اینجا مشکلی نیس، اما وقتی که لباس‌ها رو از راه روند «چلاندن» خشک می‌کنین، همه زحمات شما واسه حفاظت از بافت لباس‌ها بر باد می‌رود.

پیشنهاد ما اینه که لباس‌ها رو بعد از شست‌وشو با دست، به ادواش اضافه کنین و کار آبگیری رو به این دوست حرفه‌ای خود بسپارین. دیگ ادواش با بافت الماس‌گون داخلی‌اش طوری طراحی شده که امکان نداره لباس‌های حساس و بیشتر گران‌قیمت شما نخکش یا بدحالت شن.

سکوت از هوشمندیه

همه چیزی که گفتیم، بی‌صدا انجام می‌شه. ادواش واسه خوشحال کردن شما و انجام شست‌وشوی حرفه‌ای، احتیاجی به سروصدا کردن و لرزیدن نداره. چون که طراحی اون به نحویه که صدای تولیدی اون به اندازه صداییه که از یه کتابخونه می‌شنوید! در واقع، صدایی نمی‌شنوید.

علاوه بر همه چیزی که گفته شد، در مدل «H147» ادواش، شما یه لباس‌شویی باهوش دارین که می‌تونید اونو با اینترنت کنترل کنین و حتی وقتی که در خونه نیستین هم بر عملیات شست‌وشو تسلط کامل داشته باشین. با این حال شاید نگران باشین که موندن لباس‌ها در لباس‌شویی بعد از پایان عملیات شست‌وشو و گردش نداشتن هوا در اون، باعث بو گرفتن لباس‌ها شه، اما ادواش واسه حل این مشکل هم راه حل داره.
شما می‌تونید «در» اضافه رو به اندازه کمی باز کنین تا هوا در ماشین لباس‌شویی گردش داشته باشه و لباس‌هایی تمیز، آبگیری شده و خوش‌بو رو تحویل بگیرین.

شاید تا چند سال آینده، بیشتر ماشین لباس‌شویی‌های موجود در بازار، یه «در» اضافه دارن. شما می‌تونید از آینده جلوتر باشین.