دانستنی های مهم در مورد نفقه،مهریه و حضانت

پایان نامه حقوق

موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای معتبر و معروف است که دارای وکلا و مشاورین حقوقی برتر و با تجربه ای می باشد . این موسسه حقوقی ، ارائه دهنده خدمات در خصوص مسائل حقوق خانواده ، است .
وکلا و مشاورین حقوقی با تجربه و متخصص موسسه حقوقی تهران طلاق ( موسسه ای معتبر با بیش تر از ۱۲ سال سابقه ) ، دارایی سابقه درخشان در خصوص حل انواع مسائل حقوق خانواده ، می باشند . به همین سبب افراد می توانند با خاطر آسوده ، امور خود را به وکلای این موسسه بسپارند و شاهد نتیجه مطلوب آن باشند .
طلاق توافقی فوری تنها زمانی امکان‌پذیر است که شما حتماً از یک وکیل کاربلد استفاده کنید. مشاوره‌های تلفنی مؤسسه تهران طلاق نیازی به‌صرف هزینه بالا و مشاوره‌های حضوری نخواهد داشت.
از برترین و با تجربه ترین و متخصص ترین وکلای تهرانگروه وکلای تهران طلاق می باشند ، که در زمینه تمام مسائل موجود در حوزه حقوق خانواده ، فعالیت کردند و دارای پرونده های موفق بسیاری می باشند.جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
انتقال ماشین برای فرار از مهریه.مردان برای فرار از دین و پرداخت کردن مهریه ، شیوه های مختلفی را به کار می برند که از جمله مطرح ترین و معمول ترین این شیوه ها ، معاملات صوری می باشد.
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با بیش تر از پنج هزار پرونده موفق در زمینه حقوق خانواده ، آماده ارائه خدمت به عموم مردم می باشد . افراد می توانند امور خود را به متخصص ترین و زبده ترین وکلای این موسسه حقوقی معتبر ، بسپارند .
موسسه حقوقی پر مخاطب تهران طلاق ، با بیش تر‌ از دوازده سال سابقه درخشان در خصوص مسائل حقوق خانواده ، از جمله معتبر ترین موسسات حقوقی می باشد که می توان ، با خاطر آسوده امور حقوقی خود را ، به برترین وکلای آن سپرد .
موسسه حقوقی پر مخاطب تهران طلاق ، از جمله معروف ترین و معتبر ترین موسسه های حقوقی تهران ، می باشد که در زمینه مسائل حقوق خانواده ( مسائلی همچون : نفقه ، طلاق ، مهریه ، اجرت المثل ایام زوجیت ، و … ) خدمات ارائه می دهد .
مشاوره طلاق تلفنی می تواند به زوجین این امکان را بدهد که بدون مراجعه حضوری و همچنین صرفه جویی در وقت پاسخ سوالات خود را دریافت کنند .
شکایت رابطه نامشروع بعد از طلاق از جمله دلایل اصلی و مهمی که امروزه سبب جدایی بسیار از زوجین شده است ، بحث رابطه نامشروع و یا به عبارت دیگر رابطه خارج از عرف می باشد
مزایده ملک برای مهریه چقدر طول میکشد ؟ پیش از پاسخ به این سوال ، باید دانست که مهریه ، از جمله حقوق مالی زوجه ، می باشد که  به محض جاری شدن صیغه عقد ، زوجه مالک آن می شود و هر زمان که بخواهد ( حتی بعد از فوت زوج ) ، می‌ تواند مهریه اش را مطالبه کند .
موسسه حقوقی معتبر‌ تهران طلاق ، از معروف ترین موسسه های حقوقی می باشد ، که در زمینه حل و فصل تمام مشکلات و مسائل موجود در حقوق خانواده ، به خصوص نفقه در دوران عقد ، خدماتی ارائه می دهد .
آیا زن می تواند ماشین مرد را به عنوان مهریه بگیرد ؟ گرفتن ماشین زوج ( شوهر ) ، توسط زوجه ( زن ) ، دارای شرایطی می باشد.تهران طلاق آماده مشاوره رایگان در زمینه طلاق و مهریه.
موسسه حقوقی تهران طلاق ، با بیش تر از دوازده سال سابقه در زمینه حل و فصل مسائل حقوق خانواده ، آماده ارائه انواع خدمات در این زمینه ، به عموم مردم است .
شرایط طلاق از طرف زن ، باید افزود که : عسر و حرج زن از جمله دلایلی می باشد که زن می تواند با اثبات آن از زوج طلاق بگیرد . عسر و حرج که بر طبق مضمون ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی : هنگامی است که ، دوام زوجیت باعث عسر و حرج زن باشد در چنین وضعیتی ، زوجه می تواند به محکمه مراجعه کند و درخواست طلاق نماید .
جهت استرداد جهیزیه ، دادخواستی با عنوان استرداد جهیزیه و تامین خواسته توسط زوجه ثبت می گردد.تهران طلاق جهت مشاوره رایگان در زمینه استرداد جهیزیه اماده ارائه خدمات می باشد.
مزایای گرفتن حضانت فرزند عبارت است از این امر که : گرفتن حضانت فرزند دارای شرایطی می باشد که از جمله این شرایط ، می توان به : دارای سلامت روانی و عقلانی بودن ، مسلمان بودن ، دارا بودن سلامت جسمانی و عملی به سبب نگهداری کودک ، دارا بودن محلی امن برای سکونت ، و …
اگر زن درخواست طلاق بدهد و مرد راضی نباشد :زن نیز در برخی موارد می تواند درخواست طلاق بدهد ( به شرط آن که برای دادگاه نیز این امور اثبات شود ) . اما در غیر این مواردی که در قانون ذکر شده است ، اگر زن بخواهد از همسرش جدا شود در چنین صورتی اگر مرد مخالف باشد زن ، نمی تواند از او طلاق بگیرد .
موسسه حقوقی پر مخاطب تهران طلاق ، از جمله معتبر‌ ترین موسسه های حقوقی تهران محسوب می شود ، که دارای سابقه ای نسبتا طولانی و درخشان ، در زمینه حل مسائل حقوق خانواده ( به خصوص مسائلی همچون : طلاق توافقی ، اجرت المثل ایام زوجیت   حضانت فرزند ، طلاق از طرف زوج ، مهریه ، و … ) می باشد .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، با بیش تر از پنج هزار پرونده موفق در زمینه مسائل حقوق خانواده ، و با بهره گیری از وکلایی متخصص و ماهر این نوید را به مراجعه کنندگان خود می دهد که ، با تخصص و تجربه و … ، غیر ممکن ترین امور ، انجام خواهد شد .
هزینه وکیل برای درخواست طلاق از طرف زن:هزینه دادرسی طلاق به درخواست زن در سال 1400 بر اساس دادرسی و تعرفه خدمات قضایی امسال ، به علت مادی نبودن دعوای طلاق از طرف زن ، از 40 هزار تومان تا 180 هزارتومان تخمین زده می شود . این هزینه همراه با هزینه دفاتر خدمات قاضی حدودا 200 هزارتومان براورد شده است
حضانت فرزند زیر ۷ سال با چه کسی می باشد . باید نکته ای را متذکر شد . در صورتی که زوجینی که قصد جدایی و طلاق دارند ، دارای فرزندی زیر ۷ سال می باشند که در واقع ، نه رشید محسوب می شود و نه حتی به سن بلوغ رسیده است ، در چنین وضعیتی به سبب حساسیت سنی فرزند زیر ۷ سال و همچنین به سبب وابستگی زیاد به مادر ، باید فرزند پیش مادرش باشد . بنابراین حضانت فرزند زیر ۷ سال ، با مادرش می باشد .
دادخواست طلاق اصول خاص خود را دارد و در انجام آن حتماً باید به یک سری موارد دقت داشته باشید.موسسه تهران طلاق ارائه مشاوره رایگان می باشد.
موسسه حقوقی تهران طلاق ، از جمله موسسه هایی است که دارای سابقه ای درخشان در خصوص فعالیت در حوزه مسائل خانواده ، می باشد . این موسسه حقوقی معتبر دارای بیش تر از ۵ هزار پرونده موفق می باشد .
وکیل طلاق توافقی مشهور تمام مراحل را به بهترین نحو و در کم ترین زمان ممکن ، طی خواهد کرد و درنهایت زوجین به نتیجه مطلوب خود ، خواهند رسید .
شرایط طلاق غیابی :تفاوت عمده و اصلی طلاق غیابی در مقایسه با دیگر طلاق ها ( همچون : طلاق از جانب زوج ، طلاق توافقی ، طلاق از جانب زوجه ) ، این امر می باشد که در سایر طلاق ها هر دو زوج و زوجه در دادگاه خانواده ، حضور پیدا می کنند اما این قضیه در طلاق غیابی این گونه نمی باشد ، و یکی از زوجین ( یا وکیل قانونی او ) نه در طول مراحل دادرسی حضور دارد ، نه لایحه ای ارسال کرده است و نه حتی ابلاغیه را شخصا دریافت نموده است .
وکیل آنلاین حضانت ، باید اشاره کند که ممکن است در برخی موارد ، والدین فرزند به هر دلیلی طلاق بگیرند و جدا شوند ، در چنین وضعیتی مسئله حضانت ، یک مسئله مهم و حیاتی خواهد بود که باید در مورد آن تصمیم گیری شود .
مطلب دیگر :   فروش سرور های مجازی ایران - هلند - ترکیه با 10 درصد تخفیف دائمی
گروه وکلای تهران طلاق