معرفی سایت چت روم

در اینجا چت رومی رو میخوام بهتون معرفی کنم که اگه رفتین داخلش حتی برای سرک کشیدن موندنی خواهید شد. حالا میپرسید کدوم چت روم این ویژگی رو داره؟ ایناز چت و شلوغ چت و شیراز چت جزوه معدود چت روم های معروف توی زمینه چت و چت روم فارسی هست که ممکنه اگه یکبار برید. . داخلش به طور حتمی دفعات دیگری هم تکرار خواهید کرد. چت روم شیک همیشه و به صورت 24 ساعته توسط ناظرین کنترل میشه و سعی شده تا کاربران نگران جز چت کردن در اونجا باشن ولی در سالهای اخیر نازی چت هم مثل بقیه چت رومها شامل کم لطفی محترم فیلترینگ شده و بخاطر فیلتر شدن های مکرر. با ادرس های مختلف دچار مشکل شده و این امر به چالش بزرگی برای مدیران این سایت تبدیل شده است. تایید هم دلیل قانع کننده هم برای این امر توسط دست اندرکاران سامانه فیلتری ارائه نمیشه و فقط بخاطر یک قانون یا بخشنامه مبادرت به اینکار میکنند. اما اتفاقات چت رومی در تخت سرورهای داخلی خواهند بود که هم امنیت کاربران بالا میره هم در صورتی که می تواند این امر رو پیگیری کند. امر می تواند به نوعی منجر شود یه مدل درامد زایی هم برای دولت و هم برای صاحبان این سایتها میشه که همه این موارد به بومی کردن شبکه های اجتماعی و اعتماد مردم به این شبکه هارو باعث می شود. به این امر وجود دارد و این را مدنظر قرار می دهد که سایت ها و شبکه های بومی راه نفوذ بقیه شبکه های رو کم می کنند هم باعث می شود از درامدها و تجارت مجازی رو به میارند.

چت روم های فارسی قوانینی دارن و اینجوری داخل هر چت روم هر جور و به دلخواه چت کنی. در اینجا به برخی از قوانین نازی چت میپردازیم.

مطلب دیگر :   آیا وال مش در برابر آتش سوزی مقاوم است؟

هر کاربری می تواند بعد از عضویت توی توی عمومی چت روم همراه با بقیه چت کنه ولی حق توهین به افراد و شخصیتها و ادیان را ندارد.

در پرشین چت به صورت دائمی و توسط ناظران سایت عمومی تحت نظر است تا همه در کمال ارامش به کپ و گفتگو بپردازند.

چت تویی پی وی و اصطلاحا چت قانونی خاصیت ندارد چون هر کاربری مدیریت خود را آن رو بعهده دارد

و در صورت نیاز و مزاحمت از دیگران می توانند از گزینه هایی استفاده کنند و در صورت نیاز از ناظران سایت برای برخورد با کاربر خاطی کمک گرفتن.

چت روم دارای اتاق های زیاد برای چت کردن است که قوانین اتاق اصلی برای همه اتاق ها در سایت چتروم که فقط اسامی آنها متفاوت هستند صدق می کند.

باید توجه داشت که از هر امکانی استفاده کرد، نیاز به داشتن فرهنگ و استفاده از آن ابزار را کسب کرد و به کار برد. مفید واقع می شود. می توانید با افراد خوبی ارتباط برقرار کنید. البته لازم به یادآوری است که تمام چتداران باید ملاک های فرهنگی را در نظر داشته باشند.

همیشه به یاد داشته باشید با استفاده از چت آنلاین، بهتر است تمام مسائل خصوصی و خانوادگی خود را مطرح کنید زیرا افراد در فضای چت روم هستند، در نتیجه ممکن است اطلاعاتی که شما در اختیار آنها قرار دهید. ، استفاده از آن استفاده نمی شود.